{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

hjælp og kritik til hjemmeside {{forumTopicSubject}}

min bror har lavet en hjemme side til mig i jule gave
og den er sådan set færdig nu

så vil da meget gerne høre hvad folk mener om den og om i har ideer til ænderringer eller om i tænker der mangler noget der inde

men det ville være super fedt er få nogle anders søn på hvordan den er blevet :0)

lidt info der er en side om min fritids fotografering :0)
http://www.frejasif.dk/
Mvh Freja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp og kritik til hjemmeside
  • #1   21. mar 2014 Jeg synes der mangler en slags forside, som fortæller hvad siden handler om. Ligesom på min: www.stald-amigo.weebly.com smiley

    Ellers synes jeg at det en en flot side og nogle ufattelig flotte billeder! Jeg kan se at du tager billeder af DD smiley


  • #2   21. mar 2014 Jeg savner en forside, men super fed hjemmeside - og billeder smiley

  • #3   21. mar 2014 Jeg synes det er underligt at du har noget jeg vil kalde for en forside, men når man så trykker på et link, så hopper menuen bare op i toppen, og baggrundsbilledet er det samme.
    Jeg savner desuden at et er lidt mere klart hvad siden omhandler. URL'en siger ikke rigtig noget om det, og det eneste hit er at der står "om fotografen".
    Det virker også lidt fjollet at den er dimmer du har til at hoppe tilbage til starten, også er der i starten. Det giver ikke mening at er er en knap man kan trykke på, men som ikke gør noget. Og så virkede et for mig også ulogisk, at noget jeg mere tænkte på som en del af designet, var en knap.

    Nå, men hvis det var mig, ville jeg frem for menuen i midten, kraftigt overveje at skrive noget der i stedet. F.eks. Freja Sif Foto
    Når der så klikkes på det, hopper menuen op i toppen, og der kommer evt. et andet billede som baggrund.
    Hvis du vil have den samme baggrund hele vejen igennem, skal du nok lave den boks man læser i væsentligt mindre gennemsigtig, eller vælge slet ikke at have den gennemsigtig. Det er noget svært at læse hvad der står.
    Overvej også om den evt. skal være fastlåst f.eks. midt på siden, så den ikke hopper rundt, alt efter hvor meget tekst der er i den.

    Dit galleri kunne godt stilles lidt mere prof op, så det i højere grad ligner noget du er int. i at sælge. Lige nu ligner det lidt at du bare har smidt tilfældige billeder op i tilfældig rækkefølge. Det er lidt synd.

    Som en sidste ting, virker det lidt fjollet at du henviser til facebook hvis man ønsker at benytte dig som fotograf. Antag at dem har fundet din hjemmeside, ikke er interesseret i at gå ind og finde dig igen på facebook, hvis den ønsker din service. Du kan fint linke til din facebook side, men nøjes med at gøre det under din kontakt info.

    I det store hele kan jeg faktisk godt lide din side. Det er ikke bare negativ i negativ. Den ligner ikke alt det andet, og det er et stort plus. De ting jeg nævner, er mest af alt et spørgsmål om små tweaks for at få en til at se lidt mere prof ud smiley


  • #4   21. mar 2014 mange tak for jeres svar :0) som skrevet er det super fedt lige og høre hvad andre tænker :0)

  • #5   22. mar 2014 Undskyld alle mine stave og formuleringsfejl. Det gik vist for hurtigt smiley Har også et par taster der ikke helt vil som jeg vil.
    Hvis der er noget der ikke gav mening, siger du bare til smiley


  • #6   22. mar 2014 Rigtig fin side, men der mangler noget kontrast.
    Siden er meget "grøn" så der mangler noget kontrast til at bryde det.


Kommentér på:
hjælp og kritik til hjemmeside

Annonce