{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er i ?
  • #3   5. jan 2012 Jeg er mig selv. smiley

    Ej, her kommer en lille præsentation kopiret fra min hjemmeside:
    Jeg hedder Simone Schrøder Falckenberg, men bliver kaldt Simse eller Synne.
    Jeg er født d. 11/12-94, det vil sige at jeg er 17 år gammel. Jeg har en storebror på 25 år og en tvillingebror. Jeg bor med min mor og min tvillingebror i Silkeborg. Hos min mor har vi tre chinchillaer og en hamster.
    Min far bor ikke mere end 2 min. fra os, med mine to kaniner, som han elsker rigtig højt. De blev hurtigt en del af hans hverdag, da vi fik dem tilbage i 2008-2009.

    Fritid:
    Min fritid bliver blandt andet brugt på mine dyr, venner/veninder og familie.
    Jeg bruger også meget computeren. Jeg tjekker mails og forskellige dyre-forums dagligt. Sommetider spiller jeg også computerspil, det er oftes The Sims 3 og World of Warcraft.

    Derudover passer jeg hunde i weekender og ferier, og går tur med nogle i hverdagene. Det har jeg gjort i snart 9 år.

    Uddannelse:
    Jeg er igang med dyrepasseruddannelsen i Kolding, derfor bor jeg på skolehjem i hverdagene. smiley
    Jeg har haft en masse gode oplevelser og fået meget ny erfaring med mange forskellige arter.

    Jeg kan godt lide at give dyr de ting de har brug for, så de har det godt, og gerne mere til. En ting der gør mig meget glad er at se dyr trives i fangenskab, så at få dyr til at trives i fangenskab skal helt klart være en stor del af min hverdag. Jeg drømmer om at få min egen mini zoo.
    Jeg vil gøre alt for at mine dyr har det godt og er tilfredse.

    Læs mere om mig og mine dyr her:
    www.simsesdyr.weebly.com


  • #4   5. jan 2012 Rosendal, du skal da også lave en præsentation. smiley

  • #6   5. jan 2012 Mit navn er Emilie, jeg er 14 år og går i 8. klasse.
    Jeg bor på fyn, eller lidt nærmere, på Langeland. smiley GINTBERG PÅ KANTEN I RUDKØBING, DU! smiley
    Jeg er lidt af en hidsig prop, og der er egentlig ikke særlig mange der kan lide mig, ford jeg bliver ret let sur. Dog er jeg alligevel ret retfærdigt (til tider) hvilket vil sige, uheld, bliver jeg ikke nødvendigvis sur over.
    Jeg er meget genert anlagt, og har af den grund også meget meget få venner (også blandet med mit temperamente selvfølgelig).
    Jeg har haft marsvin siden 2. kl, og begge 2 lever stadig, dog har jeg 'byttet' Gnaske væk, så hun fik en bur kammerat, og Gnaske kom op et sted til en burkammerat. smiley
    Udover det har jeg 3 kaniner.
    Mine dyr er mit liv! Og jeg tænder da I HVERT FALD af, hvis nogle siger at jeg sætter mig selv højere end mine dyr, da jeg stort set aldrig gør noget for mig selv.
    Jeg har en lillebror, som jeg ofte har lyst til at slå i gulvet, fordi han er skide sur nonstop! (Han er 12 år og højere end mig...)


  • #7   5. jan 2012 Jeg hedder Mette, og kommer fra Køge..
    Jeg er 21 år, og er færdig med min uddandelse som "Dyrepasser med speciale i heste" den 31 marts smiley

    Jeg fik min første kanin "Silver" da jeg var 5, hun kan findes i stamtavlen på næsten alle mine kaniner smiley

    Min "hop historie" kan læses på hopudvalgets hjemmeside smiley


  • #8   5. jan 2012 All right .. smiley

    Jamen jeg hedder Susan Rosendal, er 21 år gammel bor i en lille by blans med min mand og søn på 7 mdr.
    Til daglig er jeg på barsel, men inden da var jeg igang med landbrugsuddannelsen som jeg regner med at skulle starte op på igen efter barsel.

    Vi har 2 miniature bull terrier og to katte udover kaninerne.

    i min fritid rider jeg på en låne hest, da jeg desværre måtte sælge mine egne for nogle år siden. ellers bruger jeg meget af min tid på kaninerne, udstillinger og ikke mindst klargøring og planlægning smiley

    Vh Susan smiley


  • #9   5. jan 2012 Jeg hedder Line, er 17 år gammel og bor i Århus C smiley jeg driver et seriøst men personligt opdræt af løvevæddere til kæl og udstilling under navnet Stald Joe hvor jeg pt. har 3 dejlige voksne dyr. Mine dyr er dog først og fremmest mine gode venner og kæledyr. Jeg er meget kanininteresseret, og har haft kaniner som hobby og kæledyr i mange år. Udover at bruge tid på skole, venner, veninder, koncerter, mine søde dyr er jeg også redaktør på kaninliv.dk/forum som jeg bruger tid på smiley

  • #10   5. jan 2012 Jeg hedder Clara Rosenlund Egdal.
    Jeg er 14 år og går i 8 klasse. (-:
    Jeg bor på fyn, midtfyn. smiley
    Jeg bruger rigtig meget tid sammen med mine dyr, også går jeg også til håndbold. (-:


  • #11   5. jan 2012 Jamen det var da en meget god idé smiley

    Mit navn er Astrid og jeg er en 16-årig pige, der til daglig går i 1.g på STX med Matematik A, Bioteknologi A, Fysik B smiley Nogle gange om ugen arbejder jeg i Maxi Zoo som service-/ungarbejder, hvilket jeg er ret glad for - søde mennesker og sjovt, (varierende) og lærerigt arbejde smiley
    Herhjemme bor jeg med min mor og min 1.0 hollænder, Yasimins Sanfu, eller bare Fusse, som kan ses herinde smiley smiley
    Med Fusse træner jeg kaninhop - bare sådan på hyggeplan, fordi jeg synes det er en fed måde at lave noget sammen - og vi har været til et enkelt stævne, men regner da bestemt med nogle flere her i år smiley
    Derudover er jeg fornylig begyndt at klikkertræne ham, da jeg har svært ved at hoptræne ham her om vinteren, da han er indendørskanin smiley Det er nu også meget hyggeligt smiley
    Udover alt det, så elsker jeg at fotografere, så det gør jeg også meget i smiley


    (link fjernet)
    Her er jeg, dog på hovedet, men det er nu også sjovt at hænge med hovedet nedad en gang i mellem smiley

    Må vi høre lidt om dig også? smiley


  • #12   5. jan 2012 Hov, det var jo så kommet i mellemtiden smiley

  • #13   5. jan 2012 Hej! Jeg hedder Caroline og er 12.
    jeg har 1 kanin jeg hopper med. han er kun i let og uden pinde, men vi arbejder på det smiley Jeg skal have en af bunnys unger som han skal have med en kanin der hedder Cirkeline smiley Udover hop, rider jeg (har en hest og nok snart 2 :-D) og nail art smiley


  • #14   5. jan 2012 Jeg hedder Victoria Lund Jensen og er 15 år, jeg bliver 16 den 27 marts. Jeg går i 9. klasse. Jeg har én kanin og én hamster, ved navnene Pølle og Perle. Jeg elsker dyr og har haft mange gennem tiden, dog aldrig mere en 2 på samme tid. I min fritid går jeg i klub 2 gange om ugen, er sammen med mine venner/veninder og ellers bare slapper af her hjemme. Jeg har skiftet skole 3 gange, hvilket jeg faktisk er glad for, for nu går jeg på den bedste lille privatskole, hvor jeg bare trives super godt! Jeg er den bedste i klassen hvilket jeg er meget stolt af, da jeg ikke at gået i skole i et år og derfor var kommet bagud, men det er jeg kommet efter og få nu næsten kun 10 og 12 taller.

    Det var lidt om mig!:-)


  • #15   5. jan 2012 Hej :D. Jeg hedder Rigmor, Jeg er 14 år.. Jeg bor i hårlev, en lille by udenfor køge :D.. Jeg elsker dyr.. Fik min første kanin da jeg var 7, han stod ude året rundt.. Mistede interessen for ham, og lod mine forældre passe ham, få dage efter døde han af blodprop i hjernen.. Han var også gammel, så.. gik der 2 år, så fandt mig og min X-bedsteveninde- Charlotte.. Sammen, og købte en kanin - Lovely, hun gjorde interessen god, og vi begyndte at avle, men så blev vi uvenner, også kom hun aldrig, jeg begyndte at kører det selv, og begyndte at hoppe <3.. Men, jeg lagde rigtigt dårligt ud, folk bagtalte & startede rygter om mig, det er dog stoppet nu, jeg starter stævner, og elsker mine kaniner <3.. Udover mine kaniner, har jeg 3 heste - som jeg rider stævner på sommetider, skal starte LB på min 1'er pony i år <3.. jeg har også 1 hund .. Som jeg elsker at lærer tricks, & 3 katte.. Som jeg elsker at kæle med, har derudover mine 11 kaniner også haft, En papegøje, jeg kunne ALT med! <3.. Mine kaniner hedder: Make Me Lovely, Señorita Fiiona, Shamigo's Hit & Run, Shamigo's I Wish, Svanemark's 7up Phuss Junior Af Tara, Chamizal Japonica, Moonlight's Hugo, Ninqua Nuzuri, Cirkeline, Nardus' Giannitsa Chania Af Blanco, Winds Just Like Heaven smiley

  • #16   5. jan 2012 Jeg går i 8b, på sct. nicolai skole i køge ^_^

  • #20   5. jan 2012 heey!:D
    jeg hedder Camilla:) jeg har 27 kaniner:) 4 hunde;) 1 kat:) 2 heste<3
    altså jeg er 14 år og går i syvende klasse smiley jeg træner meget tillid med begge mine hyp-heste<3 og det samme med mine kaniner<3
    jeg har en bedste veninde som osse er helt vild med kaniner og heste men hun må ik få en kanin så den bor ved mig
    jeg har haft en hund ved navn Anton<3 min bedste ven nogensinde!<3 desværre bor han i rødekro da han havde brug for meget motion<3 + vores nabo blev ved med at slå ham hvis han kunne komme til det. mine forældrer er skilt og har været det i 7 år:)


  • #21   5. jan 2012 Jeg hedder Nanna, og jeg er 12 år gammel (13, d. 27 feb)
    jeg har 5 kaniner, hvor jeg bruger 4 af dem til hop (har en unge som har hoppet 2 gange)
    Jeg hopper stævner med mine kaniner, når der er nogle her. smiley
    indtil videre har jeg kun hoppet et stævne (på lørdag to) smiley

    Udover kaninerne har jeg en dejlig hest, som hedder Polle smiley
    ham rider jeg undervisning på 2 gange i ugen, lige pt.
    -Jeg rider på Frøstrup Ridecenter (L) smiley
    http://www.gnavergalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=8686 (min hest)

    Mig: http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=281708


  • #22   5. jan 2012 sys lige i skulle have lov at kigge på min to heste smiley
    http://www.hestegalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=116955


  • #23   5. jan 2012 Jeg hedder Line, jeg er 15 år og går i 9 på vestervangskolen i Glostrup. Jeg fik min første kanin da jeg var 7-8 år. Det var bare sådan en "klub" kanin men det skulle være starten på min kanin historie smiley

    Jeg er for små 6 måneder siden begyndt at hoppe off stævner og nyder virkelig alle de dejlige piger/drenge som kommer til stævnerne smiley

    Udover det tager jeg også på 4H udstillinger så der er mange aktiviter for mine kaniner.

    Det var lid om mig smiley spørg for mere ?:)


  • #24   6. jan 2012 Jeg hedder Emma, og jeg er 16år, og så bor jeg på Als (sønderjylland). Til dagligt går jeg i tiende klasse, på privatskolen Als som er en hård skole at gå på. smiley
    Når jeg ikke går i skole, arbejder jeg i Interflora hvor jeg også har en elevplads om 2½ år. Mit andet arbejde er Dagli' Brugsen, der er jeg kærester med min chefs søn, så vi bruger meget tid derude!!
    Så elsker jeg hotelophold, ferier og sommerhuse, så jeg er ude med kæresten en gang i måneden. :-))
    Så har jeg min alt for dejlige kanin, h*n er knap tre måneder, vi venter spændt på at kunne finde ud af om det er en dreng eller pige, så vi kan få den neutraliseret. smiley


  • #25   6. jan 2012 Hej. ! smiley

    Jeg hedder Camilla. (: Jeg er 13 år gammel.
    Jeg elsker dyr ufattelig meget. ! smiley Jeg har haft katte hele mit liv bland andre dyr. smiley Lige nu har jeg fire hamstre, en kanin, en hund og en kat. smiley
    Jeg vil ikke kunne leve uden dyr. ! de gør min hverdag meget nemmere. Jeg går i 7.A. Og bor på Fyn i Odense. Jeg arbejder med reklamer og aviser, også passer jeg andres hunde. smiley Jeg har også lidt af et temperemant, nogen gange med kort lunte andre gange med lang lunte, det er også en af grundene til at jeg nogen gange tit skændes med andre, da jeg bare siger min mening, lige når jeg vil.
    Men udover alt det der, elsker jeg dyr lige som alle jer andre her inde. smiley


  • #27   6. jan 2012 Hej smiley

    Øhhh, jeg hedder Anna-Amalie kaldt Anna og er 12 år gammel.
    Jeg er født den 29/Juni 1999:P Dejlig årgang Haha
    Jeg elsker dyr så meget og har levet med dyr hele mit liv:-P
    Jeg gør også i 6 klasse og går med mange dejlige mennesker.Min klasse består af 13 drenge og 7 pige og 2 af dem hopper med dine kaniner så der er ikke så mange.
    Min bedstevenner hedder Esther (Stald Mælkebøtte) Og Denice (Stald Pepsi) smiley
    Der ud over har jeg en familie på 5 Mig, mor, far, og 2 lillebrødre.

    Fritid:
    Min fritid består af:
    - Mine dyr
    Mine dyr er det bedste i hele verden elsker den over alt. ville gøre alt for dem.
    Jeg fik min første kanin i 2008. Det var den bedste dag i mit liv.
    Mine dyr hedder.
    Twitti Rose Witti, The New Moon Edward, Storm og Max Silver, er lige kommet af med 3 der hedder Pjuske, Stampe og Bustav.
    - Klaver.
    Jeg kan ikke huske hvornår jeg begyndte med det var nok i 2-3 klasse.
    Jeg synes jeg selv er god men ikke den bedste. smiley
    -Håndbold
    Håndbold har jeg siden 0 klasse og jeg elsker det stadig:p
    Jeg har haft nogen nedture med det. For et par år siden kom jeg på U12 men da vi ikke var nok kom jeg på U14 og da jeg spillede i 1 år var vi ikke nok igen og så kom jeg på U16 men dem jeg spillede med synes selv at jeg var lige så god så dem:.P
    Og her sidste år var vi kun 2 på holdet PGA dem jeg spillede med ikke gad mere. Så jeg kom på U10 Og det er MEGA træls fordi at jeg kan alt det de lære.

    Det var lidt eller MEGET om mig smiley



  • #28   6. jan 2012 Hejza.
    Jeg hedder Nanna og er 13 år.
    Jeg går i 7. klasse og kommer fra vestjylland.
    Jeg går til fodbold, gymnastik og fdf. Udover det bruger jeg min tid på venner og kaninerne self. smiley
    Jeg elsker dyr fx. heste, hunde og kaniner. Det er bare de dejligste væsner på denne jordklode sammen med min elskede familie og mine elskede venner..!

    Det var lidt om mig! smiley


  • #29   7. jan 2012 Jeg hedder Emma er 16 år gammel og bor i nordsjælland. Jeg går i 1.g på Allerød Gymnasium med Matematik, fysik og kemi som hovedfag.
    I min fritid rider jeg, og har en 3'årig part som snart skal til at tilrides!

    Jeg har desværre ikke kanin mere - men måske får jeg engang, tror bare det stadig vil være for hårdt efter jeg mistede Felix der var mit ét og alt!

    Jeg har en mor, far og en storebror på snart 21 år.
    Jeg elsker dyr, og bruger gerne så meget tid som muligt på dem, når jeg ikke laver lektier smiley
    Udover det arbejder jeg i en bager som fritidsjob ;D


  • #30   7. jan 2012 Hejza smiley

    Mit navn er Mette jeg går i 7Y2 på Ringkøbing skole :o) Jeg er 13 år gammel og har 3 kaniner ;o)

    Jeg har haft flere hamstre og har haft 2 marsvin ;o) Så har jeg efterhånden også haft mange kaniner (A)

    Jeg elsker heste og har haft min egen men solgte den pga. tidssmangel smiley Og idag går jeg til ridning på Ringkøbing Rideskole ;o)

    Det var lidt om mig (A)


Kommentér på:
Hvem er i ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce