{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.962 visninger | Oprettet:

Hej hvem er du? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..

Vi snakker rigtig tit sammen her inde.. Men vi kender jo egentlig ikke hinanden sådan rigtig..
Så jeg tænkte vi kunne fortælle lidt om os selv, og hvilke interreser vi havde ud over vores dyr. Eller andre ting.

Jeg starter:

Jeg hedder Susse, jeg er 22 år. Jeg bor sammen med min kæreste Peter, som jeg har været sammen med i over 5 år. Jeg har 3 hamstere, og 2 ørkenrotter, som i er velkomne til at se i mit galleri, jeg har også en hund, som bor hos mine svigerforældre, da vi ikke må have hund i lejligheden.
Jeg arbejder som økonomielev ved Sondex, og er færdig uddannet d. 24. maj 2013, glæder mig rigtig meget!
Jeg har 1 storesøster, og 2 stedsøstre, jeg er yngst Jeg har 2 nevø'er en på snart 4 og en på snart 7 (de har begge fødselsdag i oktober) Jeg skal være "tante" til februar, det bliver sjovt.
I min fritid spiller jeg lidt computerspil, også spiller jeg kort spillet Magic the gathering sammen med min kæreste, og nogle af vores venner, og min svoger.
Jeg er kreativ, og har levet en masse billeder af perler (se dem i min annonce, eller hos mine hamstere) Jeg laver også andet i perler, lidt smykker, og lys.
Når jeg er færdig uddannet og forhåbentlig har et fast arbejde, så vil vi spare sammen til et hus, få en hund, 2 marsvin, og en kanin.

Fortæl om jer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej hvem er du?
  • #1   8. sep 2012 Jamen jeg hedder Rikke, og er 22 år gammel. Jeg bor i Esbjerg sammen med min forlovede Nick og vi har været sammen i lidt over 7 år nu. Jeg har 2 marsvin (Naia og Molly) og en laban til en kanin kaldet Joey.
    Lige pt studerer jeg på Rybners i Esbjerg til Sundhedsservicesekretær.
    Jeg har en lillesøster og en storbror.