{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Marsvin {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har i dag været i dyrehandleren for at købe 2 vagtler og 3 fisk da jeg faldt for et marsvin og da jeg i forvejen havde 2 marsvin fik jeg lov til og købe den her. Det viser sig så at det er en hun hvilket mine også er jeg aner ikk hvor gammel hun er men hun er muligvis drægtig det tror de i hvert fald i dyrehandleren. De klipper hendes negle da de er meget lange og jeg får hende hjem. Da jeg kommer hjem laver jeg en løbegård med diverse grønt og vand og mad sætter hende ud og lader hende gå lidt alene så sætter jeg de 2 andre ned og den største jagter hende og små hakker lidt i hende har læst at det ser lidt voldsomt ud de første par dage med og sætte dem sammen. De går nu sammen i buret men den store tager lige en tur efter hende den nye og jagter hende er det bare sådan til de vænner sig til hinanden? De kan sagtens sidde sammen det ene øjeblik og snuse til hinanden osv. Den anden siger ikk så meget den får også lidt hak. Jeg vil gerne vide om jeg har gjort det bare lidt rigtigt med og sætte dem sammen? Og så vil jeg gerne vide alt om drægtighed for en sikkerheds skyld. Taak på forhånd og undskyld min laaaange besked ville bare have det hele med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Marsvin
Kommentér på:
Spørgsmål ang. Marsvin

Annonce