{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.056 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål ang mine marsvin. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik 2 marsvin i forgårs, 2 brødre. smiley

Jeg har lige et par spørgsmål.

Min ene han er fint aktiv, og løber rundt i buret, gemmer sig når jeg kommer og spiser fint.

Men men anden marsvin sidder bare helt stille i et hjørne, bevæger sig slet ikke når jeg kommer eller løfter den op..Jeg kan endda ligge den på maven uden den gør noget.

Er den syg eller bare utrolig bange?

Jeg har købt noget foder idag med ekstra C-vitamin. Det hedder Versele-Laga Cavia Crispy.. Er det fint foder til dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål ang mine marsvin.
  • #1   18. okt 2012 Spiser den anden?
    Man ville sagtens kunne finde noget andet bedre forder som fx ovator, cavia korell eller tima mega c, da det er pille foder så kan de ikke sortere i foderet også får de også alt det gode i foderet ikke kun de de gider at æde.
    Håber jeg kunne hjælpe;-)


  • #2   18. okt 2012 Cavia Crispy er - så vidt jeg har hørt - ikke så godt et foder, som f.eks. Ovator og Cavia Korell, idet Cavia Crispy er et blandingsfoder med en del korn i bl.a., så vidt jeg husker, hvorimod Ovator, Cavia Korell og lign. er pillefoder, som marsvinene ikke kan sortere i.

    Men det allervigtigste - efter min personlige mening - er hvad for noget grønt, du giver de små. Der er MASSER af muligheder, og mutterne elsker det. smiley


  • #3   19. okt 2012 Okau tusind tak.

    Ja, den anden spiser fint. Jeg så også den spiste lidt broccoli igår. Men stoppede så snart jeg kom derind.. Men den ligger bare helt stille hele tiden..... smiley

    Jeg giver dem: Peberfrugt, gulerødder, Broccoli, mælkebøtteblade, indtil videre. ( fik dem for 3 dage siden. smiley )


    profilbillede
  • #4   19. okt 2012 Det er ham den farvede..

  • #5   19. okt 2012 nu er marsvin meget verbale og hyler og skriger for det mindste.... så du ville nok have opdaget hvis de slåssede? Men alligevel så tjek ham lige for bidmærker...

  • #6   19. okt 2012 Jeg har bemærkt nogle lyde derinde fra, når jeg selvfølgelig ikke er der, hvor de farer rundt i buret.. Men jeg kan simpelthen ikke nå at se om de slåsser engang imellem eller hvad de gør..

Kommentér på:
Et par spørgsmål ang mine marsvin.

Annonce