{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Problemer med kanin 2 {{forumTopicSubject}}

Hej igen allesammen
Jeg skriver i forlængelse af mit tidligere opslag.
Jeg ser stadig ikke skyggen af min kanin ude på gulvet, og de tips jeg fik i mit tidligere opslag er allerede prøvet af, lågen er åben hver dag i flere timer, jeg lokker med mad og gulerødder, min kæreste har lavet en rampe til ham med trin på begge sider (kan ses på billedet) jeg har haft puder og tæpper ude, jeg har haft hans træhus ude foran som han kan hoppe ud på (ses også på billedet), jeg har til og med også haft hele låget af selve buret af flere gange, men han kommer ikke længere ud end dette end hvad der ses på billedet, jeg begynder simpelthen at blive så desperat, også fordi jeg under ingen omstændigheder må løfte på ham
-hvad søren skal jeg lige gøre man smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med kanin 2
  • #1   24. maj 2022 Kan det være gulvet han er bange for?

  • #2   24. maj 2022 Min hun nægtede selv at røre gulvet de første 3 måneder.

  • #3   30. maj 2022 Det kan sagtens være gulvet, men jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, hvad gjorde du?

  • #4   30. maj 2022 Nogle kaniner har set bare bedst i deres bur smiley

    Min tidligere kanin havde kun lågen lukket når vi sov og når vi ikke var hjemme..

    resten af tiden stod det åbent, men han ville helst være i buret.


  • #5   31. maj 2022 Jeg gav hende bare tid til selv at finde ud af at gulvet egentlig ikke var så farligt. I starten holdte hun sig meget i sin base under mit skrivebord og nægtede at røre gulvet. Køb en billig løbegård og gå i gang med at toilettræne kaninen så i kan komme væk fra tremmeburet. det altid det bedste smiley du kan finde inspiration på frikanin.dk


  • #6   3. jun 2022 En ide jeg kan komme på er og lægge et skridsikkert tæppe, tænker noget alla gulvtæppe og ikke sofa tæppe, hvis man ikke vil bruge en masse penge på det kan man eventuelt se i genbrugeren efter noget, og ellers kigge på nettet om der er noget billigt som ikke er så stort eller måske kan klippes til hvis man ikke vil havde det skal fylde for meget, og så læg det ud foran buret/rampen og så lad det ligge, ikke fjerne det, kan være kaninen måske tør komme ud på tæppet til en start. smiley

Kommentér på:
Problemer med kanin 2

Annonce