{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Problemer med kanin {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen, jeg er ny her inde, og har virkelig brug for tips og tricks til min kanin. (Løvehovedet)

Jeg fik min kanin tilbage i december hvor han var blevet 8 uger, jeg var og er stadig virkelig glad og forelsket i ham, men han volder mig lidt problemer. Han er tam nok til at jeg kan kæle ham, men han vil på ingen måde løftes på, eller ud af hans bur, jeg føler, jeg har prøvet alt, men intet lader til at virke… det godt for kaniner med motion og at komme ud af buret, men det virker som om han simpelthen er for bange til at tage springet, men er sindsygt nysgerrig på den anden side.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med kanin
  • #1   1. maj 2022 prøv at lade buret stå åben og lig evt en pude på gulvet foran

  • #2   2. maj 2022 Jeg ville for det første sørge for at der ikke er noget han kan hænge fast ved (f.eks. hvis det er et tremmebur med åben låge) og så også så han ikke evt. glider ved landing. Evt. lave en form for rampe eller trin, så springet måske ikke syner så stort for ham.

    Ved han hvor åbningen er? Og hvor ofte er der åben for ham?
    Jeg ville nok prøve mig med at lade buret være åben langt det meste af tiden og så f.eks. give ham godbidder ved åbningen. Evt. prøve med en madskål eller en hule han er glad for uden for buret for at lokke lidt.


Kommentér på:
Problemer med kanin

Annonce