{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

rikke nulle a
rikke nulle a
Tilmeldt:
9. apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

2 marsvin {{forumTopicSubject}}

hej vi havde 2 hunner først fik vi den ene så fik vi lidt efter den anden vi fik at vide de nok ville være lidt vilde men ik noget alvorligt... det kom ik de kopm ik op at slå men den første skulle da lige se den bette af.... det er nu et stykke tid siden ... og idag fandt jeg den store (den vi fik først) død og øret bidt af...
hun var helt stiv føj jeg hader det...
jeg var imod to hunner men vi fik dem alligevel...

kan to hunner bare ik sammen ?


jeg ved ik hvad der slog ib (hed hun) ihjel men er sku ked af det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 marsvin
  • #1   7. maj 2010 hunner kan godt sammen men hun kan har var død af noget andre og den kan har bid/spise af øre selvom jeg ikke tror at de gør sådan og jeg har mange af mine pige sammen har aldrig oplever det du skrive
    dvs har jeg haft en hun der døde af hjertestop ifølge dyrelæge


  • #2   7. maj 2010 nogen hunner kan bare ikke sammen, men det er usansynligt at den var den nye hun der slog hende ihjel..
    hunner kan være nogen kramper overfor hinanden, men det er sjældent de fysisk skader hinanden..

    hvor gammel var den der døde?
    det kan jo også være hjertestop, trommesyge osv.. der er mange bud..


  • #3   7. maj 2010 den var fra sep sidste år og rimmelig stor

  • #4   7. maj 2010 okay.. altså har hun været meget tyk, kan det jo også skyldes leversyge/drægtighedssyge..
    men der er et tons af muligheder, det behøver ikke være den anden der har gjort det.. tvivler i hvert fald meget stærkt på det.. specielt når det er en yngre hun..


  • #5   7. maj 2010 har tjekket den anden (jasmin) og der er ik nogen sår eller andet der tyder på der har været kamp.. jeg kan self have overset noget.

    jeg har bare været ked af det hele dagen ib var sød lidt vild men sød


    har tjekket mange gange til jasmin og hun virker okay hun er noget mindre end ib var... hvor gammel hun er ved jeg ik da jeg købte hende ved en dyrhandel


  • #6   8. maj 2010 okay, men jeg tror altså det har været noget andet sygdomsværk der har tager Ib..
    at øret er bidt af kan jeg ikke sige med sikkerhed, men mit bud kan være en adfærd bla. også mødre udviser..
    hvis hunnerne har dødfødte unger, begynder de at spise dem for at rydde op, og måske er det en lignende adfærd den anden hun har påbegyndt? jeg vil selvfølgelig ikke sikke det med sikkerhed er derfor, men det kunne være et bud..


  • #7   9. maj 2010 okay mange tak for hjælpen

Kommentér på:
2 marsvin

Annonce