{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Nye marsvin - 2 etager {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg har for et par dage siden anskaffet mig to marsvin på ca. 4 måneder.
Jeg har et bur med to etager (billede vedhæftet). Jeg fik at vide at der skulle gå lidt tid før jeg kunne bruge begge etager… men hvor lang tid skal der gå inden jeg må benytte mig af begge etager og hvorfor? Er det fordi de er så “små” eller skal vænne sig til nye omgivelser😌

Derudover hvor lang tid kan man forvente der går før de bliver “trygge” ved en og ikke løber væk så snart de kan dufte en? smiley


Kommentarer på:  Nye marsvin - 2 etager
  • #1   10. jan 2022 Hej med dig, tillykke med dine nye marsvin! smiley

    Jeg forstår ikke hvorfor, at du skal vente med at bruge begge etager. Jeg ville lade dem bruge begge etager med det samme, så de kan lære det. Men du skal bare være forberedt på, at det ikke er alle marsvin, som kan lide at bruge ramper. Desuden har marsvin bedst af et bur uden etager, altså en ubrudt bund, hvor de har mere plads til at løbe rundt. Det er ikke meget plads de har at løbe rundt på i det bur, selvom der er to etager.

    Er det to hanner eller to hunner du har fået? smiley


  • #2   10. jan 2022 Hej, mange tak!
    Jeg besluttede mig også for at introducere begge etager for dem for et par dage siden og de er ellevilde med det!

    Derudover har de hele “stuen” som løbegård som de er ude i det meste af dagen netop for at de har en masse plads at rende rundt på! 😄 og så skal de selvfølgelig udenfor at hygge når vejret bliver til det☺️

    Det er to hunner jeg har fået anskaffet mig og jeg ser store fremskridt med dem hver dag! Vi får langsomt opbygget et tillidsfuldt bånd til hinanden og de nyder at blive nusset😆


Kommentér på:
Nye marsvin - 2 etager

Annonce