{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Hjælp til kanin unge {{forumTopicSubject}}

Hej derude
jeg har brug for jeres hjælp. Min kanin fik 3 unger i påsken. jeg tjekkede reden et døgn efter der var rigtig meget hår og jeg ville ikke grave for langt for ikke at ødelægge for meget. Så ventede 4 dage stadig men nu var der 3. Jeg måtte jo ikke have se den sidste. Men nu er problemet de 2 er meget store og fede og den 3 meget lille og tynd så tynd at jeg jeg ikke er sikker på at den vil overleve hvis ikke den får noget hjælp. Men kan jeg begynde at give den mælk nu. moren er god nok men tror bare den ikke har kræfter til at hamle op med de store for der er rigtig meget forskel. Hvis jeg kan give mælk vil jeg gerne om nogen kan fortælle mig hvad slags mælk man bruger evt, om man kan købe noget specielt til dem ligesom til kattekillinger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kanin unge
  • #1   7. maj 2019 Du kan give den Royal canin baby cat milk

  • #3   7. maj 2019 Jeg har selv fået et kuld kaninunger på 6 og jeg har lige renset under dem en af ungerne er virkelig tyk og de andre er ikke så tykke men moren er så beskyttende at det er kun i måltiderne jeg får lov at se dem og jeg kan se aktivet i halmen de er fra anden maj og den sidste blev født om natten så det var en overraskelse men hun passer på dem jeg har set hende se til dem flere gange om dagen så mit råd er lad hende selv klare det tag hende ud og hoppe engang imellem og tjek ungerne imens hun er ude og lad hende klare resten og giv hende så meget ro så hun ikke bliver stresset

  • #4   10. maj 2019 Jeg har prøvet nogen lignende ved Lucias første kuld hvor der var fem. Den ene var meget tynd og Lucia tog hende altid ud af reden. Men for os hjalp det at fjerne de andre kaninunger fra Lucia og den tynde og det første der så skete med Lucia var at hun kig over og gav hende mælk. Jeg tænker lidt at i Lucias tilfælde synes hun der var for mange til at hun kunne tage sig af dem alle på en gang da der intet problem var med andet kuld hvor hun fik 3. Det kan være du kan prøve det samme. Men hvis ungerne ikk har fået pels endnu så vil jeg råde dig til at tage ungerne med en handske og så putte dem godt og lunt ind i et tæppe

  • #5   10. maj 2019 Men selvfølgelig skal de ikk være skilt af i alt for lang tid. Ungen jeg nævnte i den anden kommentar er hende der er lig bag ved Lucia på billedet

  • #6   10. maj 2019 Glemte lige at sende billedet med

    profilbillede
  • #7   21. maj 2019 De ser godt nok søde ud. Tak for råd alle sammen.

Kommentér på:
Hjælp til kanin unge

Annonce