{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Fødselsdagsgave til min storesøster {{forumTopicSubject}}

Normalt så er jeg bare mester i at finde gaver til min søster, men åh tror bare ikke der er noget der kan slå sidste års gave (twilight box med alle 5 film) - jeg er næsten blank for idéer, altså det eneste jeg ved er at hun skal have nogle øreringe, men åh alle de krav hun stiller til dem, de skal være lange, men ikke fylde for meget, eller være sådan alt for meget (forstår i?) så skal det være kroge ikke ørestikker. Har i nogle idéer?
Kom også gerne med noget andet jeg kan give hende sammen med.

Hun fylder 28 år, mor til en dreng på 5, hun er kreativ og bare sådan lidt lige som mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselsdagsgave til min storesøster
  • #1   21. feb 2014 Hvad med at selv at lave nogle øreringe? smiley

• #4   22. feb 2014 Hvad med at tegne et portræt af hendes søn/ hende og hendes søn? smiley
    Det ved jeg de fleste mødre bliver utrolig glade for!
    Og så evt. et par øreringe ved siden af, eller noget ja

Er ikke selv særlig god til gaver, men det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

• #5   22. feb 2014 Spørg hende hvad hun ønsker sig smiley

Jeg bliver selv 28, og vil hellere spørges smiley Jeg er efterhånden ret god til at finde ting i forskellige prisklasser, da vi ikke har så mange penge i min familie smiley

• #6   22. feb 2014 Sandra A: pap figur? Det er i hvert fald noget hun vil være noget der passede ind på et teenager værelse, og tror heller ikke lige det er noget hendes mand vil have til at stå.

Emilie: Så god er jeg vidst ikke til at tegne.

Beltane: det er gjort og hun ønsker sig øreringe. Resten af det hun ønsker sig har min mor købt. Vi har heller ikke så mange penge.
    Kunne måske godt finde på at forkæle hende, ved at min mor passer hendes søn, også tager vi ud at spise eller jeg laver mad også tage i biografen bagefter, men så skal der jo komme en god film, og det synes jeg ikke at der gør.

• #7   22. feb 2014 Du kan købe en ramme med plads til fire billeder - Så kan du købe noget vandmaling, og finde noget papir frem - Så skal du male sønnens fødder og få ham til at stille sig op på papiret - Så skal du male sønnens hænder og få ham til at sætte hænderne på et papir - Så kan du så få sønnen til at fingermale et billede, eller male et billede med pensel - og til sidst kan du tage et billede af ham og printe det ud, eller måske få det gjordt hos en fotograf eller hos en ven der måske har en printer til at printe rigtige billeder ud hvis du altså ikke selv har det----- Og voobla, så har du en ramme som en hver mor kunne ønske sig smiley

Kunne det måske være noget?
    Mig og min mor gjorde det samme til min søster smiley

Kommentér på:
Fødselsdagsgave til min storesøster

Annonce