{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.994 visninger | Oprettet:

... Og hvad ønsker man sig så som 15årig til fødselsdag?.. {{forumTopicSubject}}

ja, det er jo liiiige det..
Jeg har fødselsdag den 3. september, så det er jo lige rundt om hjørnet, jeg fylder 15. (ogs derfor jeg kom til at skrive 15årig i overskrift...) - Og jeg er liige begyndt på min ønskeliste. De skal jo også gerne have tid til at købe tingene, right?

Men..
Hvad pokker ønsker man sig som 14årig i fødselsdagsgave?
3 ud af 4 ting på min ønskeliste er One Direction ting underligt nok e.e Og den sidste er en mascara.
Er virkelig død for ideer.
Ville nok have ønsket mig twilight ting, men det fik jeg til jul....

Såeh, kom med noget hjælp tak :c
Ved ikke hvad jeg skal ønske mig, totalt åndsvagt - Dengang man var lille skrev man kilometer af ønsker, flere måneder før..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ... Og hvad ønsker man sig så som 15årig til fødselsdag?..
  • #1   13. aug 2013 Og hvis i siger tøj, får i tæv! xD Hader at ønske mig tøj, hader at købe tøj, virkelig.. xD

  • #2   13. aug 2013 Gavekort og penge, evt. Flytte hjemmefra ting

  • #3   13. aug 2013 Penge, gavekort, nogle sko. Hvis du kan lide at tegne kan du jo ønske dig nogle farver, papir eller sådan noget. :b

  • #5   13. aug 2013 Nu er der nok nogle år før det bliver aktuelt, men som Beltane foreslår, så kan du ønske dig ting til når du skal flytte hjemmefra.
    Jeg er lige flyttet hjemmefra for et par uger siden, og selvom jeg havde en helt masse ting, jeg havde købt og fået i gave, var der stadig rigtig mange ting, jeg ikke havde tænkt på, der skulle købes.

    Hvis der er en eller anden serie inden for porcelæn, glas eller lignende, du synes er fin, kunne du begynde at "samle" lidt.
    Jeg samler en del på glas fra Rosendahl smiley

    Ellers et smykke, gavekort, makeup/hårprodukter og lignende? smiley


  • #6   13. aug 2013 Jeg skal til 15 års fødselsdag i aften, her er der ønsket:
    Make-up
    Gavekort til matas, og nogle tøj butikker
    Og ellers bare penge..

    Dog giver jeg nogle fede lysestager der passer ind på hendes værelse..


  • #7   13. aug 2013 Jeg har aldrig haft problemer med at ønske mig ting, og har det stadig nemt ved det...
    Du kunne f.eks. finde nogle butikker du kan lide, evt online, der sælger udstyr til dine dyr, og så ønske dig gavekort der til.
    Nu kan jeg godt lide at være kreativ, så tegneudstyr mv har faktisk altid stået på min liste.
    Der er næsten altid noget film eller musik man godt kunne tænke sig.

    Og så er jeg opdraget med, at man kan ønske sig lige hvad pokker man vil, bare der er et prisleje for alle. Så mine ønsker går altid fra en 15 kr og op. F.eks kan jeg godt finde på at skrive et bestemt kamera på, eller penge til kameraet. Ved godt jeg ikke får noget til 6000 kr, men hvis der også er noget til 15 kr, så kan man jo fint ønske sig det smiley

    Hvad med bøger? Det kunne jo også være der var nogle bøger om nogle dyr, du kunne tænke dig. Eller bare læse bøger. Det kan anbefales at ønske bøger fra en bestemt genre, men ikke nævne titler. Så kan man få læst ting, man ikke lige har hørt om før.


  • #8   13. aug 2013 Ønske dig biograf billetter, der kommer jo snart One Direction film i biograferne..

  • #9   13. aug 2013 Beltane, det er bare lidt svært at ønske sig flyt hjemmefra ting. aner ikke hvor jeg skal gemme tingene henne, til jeg rent faktisk skal flytte hjemmefra xD
    Lulle, den idé med glas er faktisk ikke helt skidt! smiley

    Missbims - Sko? ehhh.... Ve' ikke lige hvilke slags sko jeg skal ønske mig, når jeg ikke må gå i høje hæle.. Og har næsten lige fået 3 par sko xD

    Louise, problemet er lige med den idé at jeg ikke aner hvad jeg kan ønske mig til mine kaniner. Spring er for dyre faktisk, når jeg går til træning i forvejen, og kan heller ikke ønske mig bure, for må ikke få flere dyr... Seler har jeg osv osv xD Og kaninhop er den eneste sport jeg går til nemlig :3

    Susse, haha, god idé! smiley
    Altså makeup ønsker jeg mig uanset hvad, for mit udvalg er skod - ikke at jeg bruger det specielt tit. Men biograf billetter er en feed ide! smiley

    Pia, god idé! smiley Men det med bøger er liiiiidt hårdt for min kære familie at finde til mig.. Har læst alle Harry Potter bøgerne, Alle Vampire Diaries, og også hele Twilight serien..
    Det er de eneste "store" indenfor den genre jeg læser indenfor - Og giver man mig bøger, skal jeg nemlig helst have 3-5 af gangen, for at det holder bare en SMULE tid - læser dem på ingen tid.
    Men det er en god ide med at ønske bøger fra genren men ikke nævne titler - Den vil jeg klart bruge!


  • #10   13. aug 2013 Jeg ønskede mig fantasy bøger på et tidspunkt. Det måtte gerne være på engelsk, og jeg gider så ikke det der romantik pladder.
    Det endte med nogle rigtig fede bøger, og jeg fik da også 3 bøger i en serie... Hvis det ikke er de der populære bøger, så er de altså ikke nødvendigvis så dyre igen, og man behøver jo ikke købe hardback. Ud over det, kan du vel også selv gå ud og købe resten, hvis du bliver hooked...

    Jeg startede f.eks. med HP da bogen var helt ny, og ikke blevet populær endnu, fordi et familiemedlem havde hørt godt om den smiley Dvs. tilbage i '98... hold op det er ved at være mange år siden Ô_o


  • #11   13. aug 2013 Liva: Inden for den genre af bøger er der jo bl.a. De Udødelige serien der er ret mange bøger i den serie, og True Blood det er også en serie. Så har Stephenie Meyer også skrevet Vandrende Sjæle (engelsk: The Host) som også er skide god, film er også lige kommet på DVD. - Nogle gange kan det være svært for andre at finde ud af hvilke bøger de skal skrive hvis man bare skriver genren smiley

  • #12   13. aug 2013 Pia - Der er vi så forskellige - Jeg eeeelsker alt det der romantiske - Sgu nok fordi jeg selv er ret forever alone xD. Men jeg kiggede på den bog min søster gav mig i julegave sidste år, af Lili St Crow, og den ville jeg egentlig gerne have resten af serien af, og inden jeg fik set mig om, fik jeg lige sat en hel serie mere på - Så nu ønsker jeg mig ialt 8 bøger- to serier xD

    Susse - Og nu er det nu jeg skal komme, og sige jeg har læst dem, ikke?
    Har læst De Udødelige flere gange, og True Blood er jeg lige blevet færdig med. Vandrende Sjæle er dog noget jeg vil skrive på. smiley


  • #13   13. aug 2013 Liva: Hehe havde det nok på fornemmelsen smiley - Men kom da med en bog du kunne ønske dig. Du har vel også læst "Bree Tanners korte liv efter døden" ? - det er en meget kort bog, kan sagtens læser på en dag, men den hører til Twilight serien

  • #14   13. aug 2013 Det gjorde du ja xD Ja den har jeg læst, den var faktisk rigtig god! smiley

  • #15   13. aug 2013 Ja synes også, virkelig fangende, selvom det var så kort en bog..

  • #16   13. aug 2013 Nice smiley
    Jeg har fødselsdag den 1 sep smiley
    Og jeg er selv helt blank med gaver!


  • #17   13. aug 2013 Jeg havde skam også lidt pladsproblemer lige før jeg skulle flytte.
    Min kæreste og jeg havde 4 (eller var det 5?) stor flyttekasser kun med køkkenting + en kasse med en ovn og en kasse med en bagemaskine smiley

    Hvad med noget kameraudstyr? Jeg synes, jeg kan huske, at du også fotograferer? smiley


  • #18   13. aug 2013 Lulle, det gør jeg ja smiley
    Jeg ved bare ikke hvad man kan ønske sig til sit kamera - Jeg har ikke brug for flere objektiver lige nu, og jeg har UV-filter (tror jeg nok det hedder xD)
    Kunne selvfølgelig ønske mig et stativ til mit kamera, men jeg aner ikke hvad det koster- Og jeg har det sådan lidt, det må hellere blive for dyrt, for min far har lige brugt 4000 til en computer til mig, til når jeg skal på efterskole.. smiley


  • #19   13. aug 2013 Jeg har fødselsdag den 5. september:D

  • #21   10. okt 2015 Husk at kigge på datoen

Kommentér på:
... Og hvad ønsker man sig så som 15årig til fødselsdag?..

Annonce