{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Overvejer at få endnu en kanin (ønsker input) {{forumTopicSubject}}

Hej forum

Jeg søger lidt input til at afgøre om jeg skal finde en ven til min kanin.
Sagen er den, at jeg har en han løvehoved kanin, på 6år. Han er enormt interesseret i andre dyr (hund, katte, høns, you name it) og jeg overvejer derfor om han skulle have en kanin ven.
Min store bekymring er dog at han, grundet en genetisk fejl ikke har nogle fortænder. Han lever fint med det til dagligt, men vil jo derfor være lidt handikappet hvis der nu skulle opstå en situation mellem ham og en eventuel ny kanin imens de vender sig til henanden.
Desuden er han jo heller ikke en helt ung kanin mere, så jeg er i tvivl om det er fair pludselig at udsætte ham for sådan en "forandrig", plus en eventuel neutralisering da jeg godt ved at det er det bedste når man skal have flere kaniner samme.

Så hvad tænker i? Er det bedst bare at lade ham forblive et forkælet enebarn, eller vil han få så meget ud af en kanin ven at det er "risikoen" vær?


Kommentarer på:  Overvejer at få endnu en kanin (ønsker input)
  • #1   14. nov 2018 Din kanin har det udmærket alene - og det vil være synd for en handicappet kanin i den alder, hvis den skal kæmpe for tilværelsen sammen med en anden kanin.

Kommentér på:
Overvejer at få endnu en kanin (ønsker input)

Annonce