{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Fødselsdagsgave til kæresten {{forumTopicSubject}}

Rimelig sent at spørge om dette!

Min kæreste har fødselsdag i morgen, og vil jo gerne give ham en gave, det han ønsker sig kan jeg ikke købe for det har ham irriterende kammerat købt, selv om jeg havde understreget for ham at jeg købte den bog, men der er typisk!

Jeg har en lille gave til ham, men den er ikke færdig endnu.

Så vil gerne give ham noget mere, så jeg også kan give ham noget i morgen.. Men hvad?

Han får tøj af forældre og svigerforældre..
Han er lidt spil nørd, men ved ikke hvad det skulle være for et spil jeg skulle købe, han har jo omkring 100 tror jeg..
Måske man kan få et godt spil til Xbox 360?
Eller ps vita?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselsdagsgave til kæresten
  • #2   14. aug 2013 En oplevelse? Brunch-tur, biograftur, ind og se noget comedy? Hjemmelavet gavekort til selvforkælelse, en skovtur du står for, tivolitur eller sådan noget?

Jeg gav f.eks. min kæreste billetter (eller, én billet, jeg beholdt den anden smiley ) da han blev student i sommers, det blev han meget glad for smiley

• #5   14. aug 2013 Lige det med billetter er ikke en så god idé da han er i militæret, så de næste 4 måneder kan man ikke så godt planlægge sådan noget, ellers havde han fået stand up billetter, men det er om onsdagen, og der kan han ikke.
    Ud over det er vi dem der bare tager i biografen når der er en god film vi vil se smiley

M-E: Han har VIRKELIG MANGE spil til Xbox faktisk, så det vil tage en evighed at remse op! - men jeg kigger på dine links, hvis jeg ser et godt kan jeg smutte ned i Blockbuster og se om de har det smiley

• #6   14. aug 2013 M-E: star trak er ikke ham, de andre har han smiley øv håbede lige der var et haha..

• #9   14. aug 2013 Han har vidst to af dem, men han spiller det kun hjemme hos hans kammerat.. Dejligt du gider at bruge tid på at hjælpe, sætter jeg stor pris på, er ikke selv så meget inde i de der spil, jeg er mest til sådan fantasy..

• #10   14. aug 2013 Har lige spurgt hans lillebror til Red Dead Redemtion..

• #12   14. aug 2013 Hans lillebror mener det er bedre at købe et vita spil..

• #13   14. aug 2013 Hvad "drenge" spiller komme jo meget an på hvad de har interesse i... De spiller ca. det samme så kvindelige spilnørder...

Nå, men hvad med at give ham et kort, hvor du skriver at I skal ud og spise sammen e.l.?

• #14   14. aug 2013 Pia N: Har ikke rigtig lyst til at give ham sådan billetter, og linende i det det bliver svært at planlægge hvornår det lige kan lade sig gøre nu hvor han er i militæret.. Vi har allerede planer for de næste tre weekender, også synes jeg bare det kommer for langt væk fra hans fødselsdag..

- Hans lillebror har nævnt et spil han ønsker dig, men det er udsolgt alle steder..

• #16   14. aug 2013 Gravity rush. Er på vej til Kolding ringede ind til eb butik for at høre om de havde det smiley de havde et tilbage som der er lagt til side til mig..

• #17   14. aug 2013 Ja, ok...
    Jeg er nok også lidt dum på det punkt, for vi giver ikke rigtig hinanden gaver, og har aldrig gjort der.

For et par år siden fik jeg et vedhæng til en halskæde, fordi vi var ude og gå på min fødselsdag, og jeg blev helt forelsket i det... Så har jeg ikke rigtig fået noget siden.

I år fik han en gave, fordi jeg faldt over et ur, jeg simpelthen ikke kunne stå for, og jeg blev bare nødt til at få fat i det til ham...

Vi plejer bare at tage ud og spise, eller få noget livret hjemme... Min kæreste ønsker sig nemlig kun ting, han selv køber smiley Så det der med gaver har jeg opgivet for længst.

Men godt at du har fundet noget smiley

• #18   14. aug 2013 Hvor dejligt at du fandt en gaveidé smiley
    Det er da rigtig dårlig stil, at "vennen" trodser din bemærkning omkring, at du ville give den gave.
    Han mangler ikke et eller andet i forbindelse med værnepligten? Altså bare nogle småting? smiley Så kommer han helt sikkert til at tænke på dig, hver gang han skal bruge det smiley

• #19   14. aug 2013 Lulle: inden han tog der ind var jeg ude og købe alt hvad der stod på listen han skulle have med smiley
    - men selv en ny tandbørste sætter han pris på smiley

Men ja det er ham vennen jeg har fortalt om før, så det er ikke overreskende at han har købt bogen. Vores anden kammerat sagde jeg også bare skulle købe bogen, men havde bare ikke lyst for så skulle vi bare have to til at stå, fordi han vil få min først, og den anden kan ikke byttes.. Er ret så skuffet, men synes jeg har fået købt nogle andre rigtig gode gaver, faldt over en sindsygt lækker hættetrøje som jeg ved han vil blive rigtig glad for.. Også har jeg skrevet et langt brev smiley

• #20   14. aug 2013 Åh det lyder dejligt! smiley
    Han skal nok blive rigtig glad for gaverne.
    Personligt synes jeg selv, det er rigtig dejligt at modtage gaver, man ikke har ønsket sig, når det er fra personer man elsker, for de finder altid på noget, som man bliver glad og overrasket over, selvom det ikke er på listen smiley

• #21   14. aug 2013 Hehe ja det er rigtigt. Jeg plejer også at være rigtig god til det med gaver, når bare det ikke er til drenge, min kæreste og min mor og far..

• #22   14. aug 2013 Jeg kender det udmærket. Min kæreste er nærmest håbløs at købe gaver til, for han ved aldrig, hvad han skal ønske sig, og det er virkelig fustrerende, når man gerne vil være "den gode kæreste" og give en rigtig god gave, som skaber glæde og også er betydningsfuld smiley

• #23   14. aug 2013 Lulle: Lige præcis smiley min kæreste køber jo bare det han ønsker sig, så man skal tænke på hvad han har brug for, uden at det bliver for praktisk smiley

• #24   14. aug 2013 Det lyder nøjagtig som min, haha smiley
    Nu er vi bog begge studerende og har dermed ikke vildt mange penge til fornøjelser, og slet ikke nu hvor vi er flyttet hjemmefra, men alligevel er det rigtig svært. Godt der er længe til jul og hans fødselsdag, haha smiley

• #25   14. aug 2013 Hehe smiley - vi prioterere ret meget ture i biografen osv. Men min kæreste og jeg bor ret billigt, så vi mangler ikke penge..

• #26   14. aug 2013 Åh det lyder skønt smiley
    Vi bor forholdsvis dyrt, men det er nu ikke fordi vi har dårlig økonomi, og vi kan godt klare os med 2 x SU smiley
    Men vi har et sæt biografbilletter tit at ligge. Der var bare ingen biografer, der viste "now you see me" smiley

• #27   14. aug 2013 Lulle: åh øv, den er ekstremt god den film, kunne sagtens se den igen smiley

Men nej man kan fint klare sig på 2 gange SU gjorde vi også da vi flyttede..

• #28   14. aug 2013 Min svigerfar havde faktisk fortalt om den, vi havde bare ikke lige fået fat i titlen, så da vi så traileren, du havde anbefalet, fandt vi ud af, at det var samme film smiley Men vi må se den engang alligevel smiley

Ja nemlig smiley Det handler jo om prioritering smiley

• #29   14. aug 2013 Hehe smiley

Kommentér på:
Fødselsdagsgave til kæresten

Annonce