{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Gode råd søges.... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg mangler nogen råd til hvordan man kan komme væk fra alle de dårlige tanker, jeg føler ingen kan lide mig, ingen tænke på hvordan jeg har det, jeg føler mig udelukket i skolen, ingen snakker med mig og så noget lort....
Jeg gider ikke lave en anonym bruger da jeg ikke hr noget i mod at i kan se hvem jeg er, og så kan i måske tænke det dumt men det røre mig ikke at i ved at jeg bare tænker det jeg gør..!
Jeg føler bare verden ville være meget bedre uden mig, at folk ville være kede af det 1 dag og så havede de glemt mig og var meget lykkeligere over jeg ikke var her.
Jeg sidder tit med den tanke at jeg bare burde skære i mig selv, hoppe ud fra noget, tage en masse pille osv. Og har sku også været tæt på det mange gange.
Nogen der ved hvordan man så kan få det bedre og blive glad?
Jeg kan også flippe ud over INGEN ting, men det nok bare puberteten men...
Og ja jeg hader bare mig selv i det hele taget ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd søges....
  • #1   2. dec 2013 Måske en psykolog, det har haft hjulpet min veninde som havde selvmords tanker smiley

  • #2   2. dec 2013 Det er gangske normale teenage føelser.. Du er ved at blive voksen, og det kræver en del psykisk smiley


  • #3   2. dec 2013 Får 1-2 år siden følte jeg mig hele tiden alene, ingen gad mig, jeg følte jeg var forkert, jeg passede ikke ind, alle havde venner, bare ikke mig...
    Jeg har altid være hende den stille pige, som ikke åbnede sig op overfor andre.
    Verden ville jo bare være et bedre sted, uden mig!

    Pludselig har verden taget en stor drejning for mig, ved slet ikke hvordan det er sket, men jeg er faktisk blevet det nogle vil mene er 'populær' ikke fordi at jeg kan lide det, sommetider har jeg faktisk bare nogle hårde perioder, hvor jeg bare vil være alene og tænke over livet, men gud hvor er det svært, når der hele tiden er folk der vil snakke med mig, være sammen med mig og altid vil støtte mig.
    Men jeg er ved at vende mig til det, sommetider er det også super dejligt, at der altid er folk der vil støtte op om mig.
    Dog er jeg stadig 'hende den stille' men det er bare sådan jeg er smiley

    Ved ikke om det kunne hjælpe dig, men der beviser jo bare, at man sagtens kan komme videre!!


Kommentér på:
Gode råd søges....

Annonce