{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Danmark i følge Bubber ~ rottefængere {{forumTopicSubject}}

Lige nu sidder jeg og ser Danmark i følge Bubber, og fandt ud af hvordan de dræber dem, enten ved at skyde dem eller træde på dem! Det er da dyremishandling at træde dem ihjel? Hva siger jer med kælerotter?
Han skød den først, også døde den ikke, så hamrer han den med et kojern, men den dør stadig ikke, så træder han på den, den spjætter stadig med benene, også siger han bare at det er nerver.. Har godt nok ondt af de rotter... Det kan godt ske de er skadedyr, men de skal da stadig aflives på en ordentlig måde!

Hva mener i? Er det okay?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danmark i følge Bubber ~ rottefængere
  • #1   16. jun 2013 NEJ IDIOT

• #3   16. jun 2013 ik dig men ham du snakkede om

• #4   16. jun 2013 KÆFT NOGLE IDIOTER!!!

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #5   16. jun 2013 Det lyder bestemt ikke særlig optimalt.

• #6   16. jun 2013 Jeg bliver nok meget upopulær nu..
    Men jeg har lige set programmet. Jeg synes så til gengæld, at det er fair nok.
    Da den rotte spjættede med benene, var det bare nerver, det kunne man se, da den hurtigt stoppede igen. Det samme gør b.la. kaniner også, hvis de bliver aflivet med et slag i hovedet.
    Jeg synes det er værre at så mange danskere, hvert år bliver smittet af de sygdomme, som rotterne render rundt med. 12-15 personer dør i gennemsnit hvert år af det og mange flere er smittet og er syge længe.
    I skal tænke på at de rotter, som de fanger/slår ihjel i sådan et program, ikke er tamrotter, men skadedyr, som smitter os mennesker med sygdomme, vi kan dø af. De er bestemt ikke kæledyr.

Selvfølgelig kunne man godt aflive dem mindre voldsomt end at træde på dem, men rotter er hurtige og du kan ikke forklare dem at de skal sidde stille fordi de skal aflives, så de er nød til at skyde dem og rammer de dem så ikke ordentligt, så de dør, så er det jo præcis at de lider, og så synes jeg da det er bedre at træde på dem, så deres smerter stopper end at blive ved med at skyde dem, indtil de dør..

• #7   16. jun 2013 Skræntens der er flere mennesker der dør pågrund af køer, skal vi så også eliminere køerne?

• #8   16. jun 2013 ifølge loven skal dyr aflives på en måde der skaber mindst muligt ubehag. Det betyder sådan set at jo mere smertefuld metode du bruger, jo hurtigere skal det gå! dvs er det en voldelig metode du bruger så skal dyret dræbes så hurtigt som muligt, ELLER bedøves inden som ved dyrlægen! så at skyde den en gang for at få den til at stå stille og derefter knuse kraniet på den vil alt andet lige være mere humant end at skyde den tyve gange før du får ramt den nok gange et vitalt sted...
    Dyr aflivet ved dyrlægen skal bedøves nu før de giver den dræbende indsprøjtning, det er netop fordi at en smertefuld metode må IKKE tage lang tid og det gør sgu ondt på dyret at få sprøjtet den blå væske direkte ind i hjertet. Så selvom jeg ikke har set klippet vurderer jeg klart at knusning af kraniet er en hurtig metode når nu metoden allerede er voldelig ved at den bliver skudt, ville du have han gav den en indsprøjtning der tog flere min før den virkede? eller skød den flere gange? Personligt havde jeg nok smadret kranier med en skovl i stedet for foden dog... men foden er da klart hurtigere så han gør ikke noget forkert....

• #9   16. jun 2013 Susan hvis jeg skulle bestemme burde de fange dem og tage dem med, selv om der er risiko forsygdomme..

• #10   16. jun 2013 tror du ikke det vil være pænt stressende for en lille bange VILD rotte at blive fanget og håndteret er flere forskellige bare for at komme hen et andet sted og blive aflivet? hvordan ville du forøvrigt aflive? du kan ikke tage en vild rotte i hånden og bedøve med sprøjte... så skulle man gøre sådan ville man blive nødt til at gasse dem med CO2 i stedet fx.

• #11   16. jun 2013 Køer kan give sygdomme, hvis man spise kød fra dem, ja. Men det vælger man så selv om man vil, vi vælger ikke selv om rotter skal komme op af kloakerne og ind i vores huse og på den måde gøre os syge.. Det er LANGTFRA det samme..

• #12   16. jun 2013 Dyr, der skal lide til det sidste... Ja, det bare ikke fair.

• #13   16. jun 2013 Hvis de dør ved første "tramp" så er det ikke imod loven..

• #14   16. jun 2013 Alt kan give sygdomme..
    Ved ikke helt hvad jeg mener- Men det er ihvertfald ikke i orden i mit hoved.

• #15   16. jun 2013 Jeg sag og holdte mig flr øjnene, ærligtalt. Synes ikke det er fair. Han siger at den lider når han ikke rammer ordenligt, hvilke jo er rigtigt, men tror han at det ligefrem er dejligt at blive mast ihjel af en sko sål, ej vel? Den lider indtil dens knogler brækker og organerne går i stykker og så dør den.. Puha. Synes godt man kunne aflive dem på anden vis end at kvase dem til døde smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #16   16. jun 2013 Har ikke selv set programmet, men hvis de dør med det samme er det jo helt i orden.

Kender selv en der har været rottefænger, og da vi arbejdede på en minkfarm sammen slog han rotterne ihjel. (dem, der sommetider gik i minkfælderne, der er på farmen som en sikkerhed, hvis nu en mink får åbnet sit bur eller springer ud af hænderne på en ansat)
    Han tog noget skarpt og stak ind i hovedet eller brystkassen, de dør altid med det samme.

• #17   16. jun 2013 Simse det er jo en perfekt metode, for den er død med det samme.

Skræntens, n er det sådan at vi selv har valgt det materiale som vores toiletter og diverse ting er lavet af, hvis de ting var lavet af jern, kunne de ikke gnave sig igennem.. Så jo det er det samme, for en ko smitter kke kn gennem kødet..

Susan synes bare ikke det er fair at de bliver skudt, også skal vente på at blive jogget ihjel... Synes D måske selv det ville være fedt at blive skudt, så lide et par minutter, så der efter at få en fod ned over sig? Nej det tror jeg ikke! Så er det vist bedre at stikke den ned i hjernen..

• #18   16. jun 2013 Der er sikkert ingen dyr der har lyst til at blive aflivet, hverken med skud, tramp eller sprøjte smiley

• #19   16. jun 2013 Beletage rigtigt, men derfor skal det stadig udføres humant, og hurtigt smiley

• #20   16. jun 2013 "De materialer, som vores toiletter er lavet af?" Undskyld sproget, men vi er sgu da nød til at skulle kunne skylle ud i vores toilet, så er det ligemeget hvad det er lavet af? Og vi skal også have afløb i vores brusere.. Og nej det er ikke det samme, for vi vælger selv at spise kødet fra hunden, men vi vælger ikke selv at der skal være afløb i vores brusere, det er noget, som er nød til at være der - vi er ikke nød til at spise kødet.. Du kan slet ikke sammenligne de to ting.
    Indse at det er skadedyr og ikke kæledyr..

Selvom jeg elsker dyr og især hunde, så synes jeg også det er i orden, at man afliver de hunde i de lande hvor de lever vildt på gaden og går syge rundt, fordi de har så mange sygdomme som de bærer på, som kan dræbe mennesker, og vi er nød til at tænke på vores helbred, frem for de vilde dyrs liv..

• #21   16. jun 2013 Lucky star: jeg så ikke videoen, læste bare jeres beskrivelser. Nej det er ikke i orden hvis de ligger i flere minutter ved fuld bevisthed(!) og lider før man gør det helt af med dem.

• #22   16. jun 2013 Susan: De ligger ikke i flere minutter ved fuld bevidsthed. De skyder dem og dør de så ikke i første hug, så tramper de på dem én gang med det samme. Det er lige nøjagtigt for at de ikke skal lide, at de gør det. De kan jo ikke bliver ved med at skyde dem til de dør..

• #23   16. jun 2013 skræntens ved godt det er skade dyr, men det er mennesker altså også! jeg kna ikke lide den måde vi behandler dyrene på! som om de har mindre værdi bare fordi at det de gør ikke passer os, vi må jo sætte net af jern op i vores afløb så!

• #24   16. jun 2013 De slår mennesker ihjel hvert år, kan du ikke se det?!
    Skadedyrene gør ikke noget for naturen, samfundet og jorden - det gør menneskerne, så menneskerne er mere værd..
    Hvordan vil du rulle ud i dit toilet, hvis der skal være net i?

• #25   16. jun 2013 tjaa det må guderne vide, jeg er 15 ikke meningen jeg opfinde toiletnet.. hvad gør mennesker for naturen? vi viner den til og forurener den.. køer slår også mennesker ihjel hvert år, kan du ikke se det?

• #26   16. jun 2013 Det er ikke rotterne der slår ihjel, de er blot smitte bærer..

De bærer de bakterier vi efterlader i kloakerne

• #27   17. jun 2013 Ja du er kun 15. Hvorfor så ikke sige okay og så accepterer at vi ældre har en anden mening? Istedet for at blive ved at diskutere, når du ikke engang til stå indenfor det du siger og begrunde hvorfor du siger det..

• #28   17. jun 2013 så vi kan lige pludselig ikke have en mening?

• #29   17. jun 2013 Jo det må i hellere end gerne, men i skal finde ud af at andre ikke nødvendigvis mener det samme som jer selv ..

• #30   18. jun 2013 kan du vise mig hvor jeg har skrevet at du ikke må have en mening?

• #31   18. jun 2013 Det har jeg ikke sagt, men jeg har sagt at vi alle ikke har samme mening og det må du acceptere.

• #32   18. jun 2013 hvem siger jeg ikke acceptere din mening? der er forskel på at diskutere og så at fastslå noget.

• #33   18. jun 2013 Det er fint, jeg gider seriøst ikke at bruge mere af min tid på at fortælle min mening, når du ikke acceptere den, men bliver ved med at modsige mig. Jeg har min mening og jeg har sagt hvorfor jeg har den jeg har. God tirsdag.

• #36   19. jun 2013 Gider du lige Camilla. Jeg sætter bestemt ikke mig selv i første række, du kender mig ikke og ved ikke hvad jeg gør og ikke gør. Du finder nok ikke en, som vil sine dyr bedre end mig selv. Men jeg er ikke interesseret i at blive syg og dø, fordi nogle mennesker ikke vil aflive kloakrotterne.. Det har ikke noget med kæledyr eller tamrotter, men noget med sygdomme at gøre. Og mine dyr bærer ikke på sygdomme, da de regelmæssigt bliver vaccineret, men det gør kloakrotterne ikke. Det er ikke det samme som kæledyr og de dræber folk.. Du skal ikke komme og fortælle hvordan jeg passer mine dyr og hvem der kommer i hvilken række. For du aner det ikke. Så stop dig selv og kontakt mig privat, hvis du har mere at sige.

• #38   19. jun 2013 så nu kan du åbenbart ikke svare på mit spørgsmål? seriøst hvis du ikke kan stå inde for hvad du siger så smut

• #40   20. jun 2013 nej smiley det er til skræntens smiley

• #42   23. jun 2013 Hihi smiley

• #44   25. jun 2013 ja så kunne han selv prøve det!

Kommentér på:
Danmark i følge Bubber ~ rottefængere

Annonce