{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Marsvin eller kanin, andet? {{forumTopicSubject}}

Eftersom jeg er kommet af med min hest pga, manglende tid og penge, vil jer gerne have noget mindre som jeg kan have hjemme og side i sofaen og hygge med. Da hund og kat ikke er en mulighed så vil jeg gerne have en gnaver. Har før haft marsvin og avlet dem lidt, og syntes de er vildt søde og hyggelige, men er ikke 100% sikker på det skal være marsvin, Har også overvejet en kanin, men hvor meget ekstra plads og tid kræver en kanin?

Har nemlig stadigvæk alt udstyr til marsvin. to store burer, Men er det nok til en kanin, ?

Hvad ville i vælge, jordegern har også været i mine tanker, men er sikker på de kræver for meget plads:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin eller kanin, andet?
  • #1   3. mar 2013 Kanin oplever jeg ikke er hyggenussedyr på samme måde som marsvin.
    Min kanin skal i hvert fald ikke nusses med, kun på hans præmisser.


  • #2   3. mar 2013 Jeg synes klart rotter er det bedste nusse/hyggedyr, men marsvin er også rigtig gode at sidde og hygge med smiley

  • #3   4. mar 2013 To marsvin af samme køn, eller en hun og en kastrat, selvsagt smiley

  • #4   4. mar 2013 Kanin - alle de kaniner jeg har haft/har er jordens største nussehoveder og vil ligge og kæle for evigt smiley

  • #5   4. mar 2013 Hvis jeg skal have marsvin bliver det to hunner som jeg ved jeg kan sammen smiley

  • #6   4. mar 2013 Nu har jeg selv marsvin, men jeg vil ikke gå ind og sige, at du bare skal vælge dem smiley
    Vil du bare sidde og snakke med dem, eller er der andet du kunne tænke dig at lave med dyret? gå tur fx? (har jeg ikke haft god erfaring med mine egne marsvin i hvert fald smiley )

    Marsvin er nogle snakke dyr(hvilket er årsagen til at jeg ikke kan undvære). Jeg personligt elsker at blive pivet efter, og høre pludren når jeg sidder med dem.
    Men jeg kender nogle stykker, som synes det har været irriterende med den konstante lyd, når de er oppe. Og jeg er blevet vækket meget tidligt, hvis de synes de er sultne (generelt, hvis de synes de skal have mad, så kan jeg ikke sige noget, uden at de starter med at kalde..^^)

    Hvis man gerne vil være meget aktiv med dyrene. fx gå tur og være ude (andet end bare have dem i et bur), så er det nok mere end kanin smiley
    (nu har jeg ikke haft en selv, så kan ikke gå i dybden med anbefalinger)


  • #7   4. mar 2013 Vil bare gerne have en jeg kan sidde og hygge med i sofaen og snakke med smiley Intet andet

  • #8   5. mar 2013 Der kan et marsvin i hvert fald bruges. Bare husk at få 2 smiley

    En kanin er jo større,så jeg vil personligt mene at det er vigtigt at få den ud og røre sig, med mindre du har et meget stort bur?
    (Jeg kan godt lide, at jeg vejleder om kanin, uden selv at have én.. hehe, er der ikke nogen der kan komme ind og give nogle lidt mere kvalificerede bud/forklaringer ?;) )


Kommentér på:
Marsvin eller kanin, andet?

Annonce