{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

jeres dyr? :-) {{forumTopicSubject}}

Hey smiley sad lige og blev helt nysgerrig om hvilke dyr i har og hvad har de af legetøj? smiley har selv to deguer dog har de ikke så meget legetøj igen da jeg ikke rigtig synes jeg kan finde så meget til dem men de har da 2 løbehjul, en vippe ting, to underlige stænger med nogle klodser på, huse, 'hø' hus og nogle tunnler smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeres dyr? :-)
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   9. jun 2012 Tre hamstere, to kaniner og en hund, men hunden tæller vel ikke her.

Hamsterne har hver især en sten, grene, hus/hule, sandbad, toiletruller og godt med strøelse til at grave.
    Kaninerne har grene i flere forskellige størrelser, toiletruller, bolde (nogle med klokker i og andre til godbidder), træbro, huse, to kradsetræer til katte samt en lukket kattebakke som fungere som hule.

Sådan ser kaninernes hjem ud:
    http://simsesdyr.weebly.com/gangster-og-cecil.html

• #3   9. jun 2012 marsvinene og kaninen: tomme morgenmadspakker fyldes med hø og en "skat" (et æble fx), burene proppes med hø en gang om ugen lige efter burskift så de kan grave tunneler i det. plastkugler med bjælde i (kattelegetøj faktisk), grene fra spiselige træer. Løbegård i haven når vejret er til det.
    Katten: hun gider ikke lege med dumt legetøj, ikke så mærkeligt: en levende musvit er sjovere at fange... undertiden kan hun finde på at bruge mit ben som kradsebræt eller klatrerstativ og mig som saltsten (ja jeg er vist det nærmest hun kommer til et stk legetøj).
    undulaterne: gynger, spejle, stiger og alt muligt andet plast og trælegetøj i buret.

• Kathyl
    Kathyl Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 30
    #5   9. jun 2012 Vi (jeg) har 6 marsvin pt. (3 af dem er født her for 3 dage siden) en kanin. Udover det har vi en nymfeparakit og en kakadue (papegøje).
    Og de har forskelligt legetøj selvfølgelig. Men fælles for dem alle er, at jeg "gemmer" maden i deres bur, så de selv skal søge efter det. Især hos vores store papegøje, da han er utrolig intelligent og ikke må kede sig.
    Kaninen render frit rundt i lejligheden, hvilket han elsker.

• #6   9. jun 2012 jeg læste forøvrigt i det der blad... kattens værn? (jeg får det fordi jeg giver en slat penge hvert år til Inges kattehjem) at katte ikke har psykisk godt at specielt lasere fordi der skal være en belønning i slutningen, ellers blvier den kulleret i hovedet til sidst: altid jage og jage og aldrig fange... så vil man absolut bruge lasere så husk at giv katten en godbid indimellem mens man jeger så den ikke føler sig helt snydt...

• #7   9. jun 2012 6 chinchillaer.
    Vi har ikke specielt meget egentligt legetøj.
    Samtlige dyr har et lerrør, for at kunne køle ned i varmen.
    Så har de hængekøjer, fordi de fleste er begejstrede for dem, og det er sådan set det.

Jeg synes at guf og mad der aktivere dem samt et bur der lægger op til at de skal bevæge sig rundt, er mere givende end egentligt legetøj.

Jeg kunne godt finde på at anskaffe mig nogle kæder, og bore nogle huller i forskelligt træ, til at sætte på kæderne. Genial aktivering til dyrene (skal hænges op naturligvis :))

• #8   9. jun 2012 Lyder godt i alle sammen smiley mine deguer har selvf. Også huse sandbad grene osv men skrev det ikke da jeg ikke ser det som legetøj smiley

Kommentér på:
jeres dyr? :-)

Annonce