557 visninger
|
Oprettet:
jeres dyr? :-) {{forumTopicSubject}}
Hey
sad lige og blev helt nysgerrig om hvilke dyr i har og hvad har de af legetøj?
har selv to deguer dog har de ikke så meget legetøj igen da jeg ikke rigtig synes jeg kan finde så meget til dem men de har da 2 løbehjul, en vippe ting, to underlige stænger med nogle klodser på, huse, 'hø' hus og nogle tunnler
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Hamsterne har hver især en sten, grene, hus/hule, sandbad, toiletruller og godt med strøelse til at grave.
Kaninerne har grene i flere forskellige størrelser, toiletruller, bolde (nogle med klokker i og andre til godbidder), træbro, huse, to kradsetræer til katte samt en lukket kattebakke som fungere som hule.
Sådan ser kaninernes hjem ud:
http://simsesdyr.weebly.com/gangster-og-cecil.html
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
Katten: hun gider ikke lege med dumt legetøj, ikke så mærkeligt: en levende musvit er sjovere at fange... undertiden kan hun finde på at bruge mit ben som kradsebræt eller klatrerstativ og mig som saltsten (ja jeg er vist det nærmest hun kommer til et stk legetøj).
undulaterne: gynger, spejle, stiger og alt muligt andet plast og trælegetøj i buret.
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 30
Og de har forskelligt legetøj selvfølgelig. Men fælles for dem alle er, at jeg "gemmer" maden i deres bur, så de selv skal søge efter det. Især hos vores store papegøje, da han er utrolig intelligent og ikke må kede sig.
Kaninen render frit rundt i lejligheden, hvilket han elsker.
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Vi har ikke specielt meget egentligt legetøj.
Samtlige dyr har et lerrør, for at kunne køle ned i varmen.
Så har de hængekøjer, fordi de fleste er begejstrede for dem, og det er sådan set det.
Jeg synes at guf og mad der aktivere dem samt et bur der lægger op til at de skal bevæge sig rundt, er mere givende end egentligt legetøj.
Jeg kunne godt finde på at anskaffe mig nogle kæder, og bore nogle huller i forskelligt træ, til at sætte på kæderne. Genial aktivering til dyrene (skal hænges op naturligvis :))
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 19
jeres dyr? :-)