{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem passer jeres dyr?
  • #2   12. jul 2017 Vores voksne søn , som stadig bor hjemme og mine forældre som kommer på ferie her mens vi er ude :)De passer marsvin og papegøje. Min veninde kommer og passer hestene, hun har hendes egen hest til at stå her. Så vi kan roligt tage på ferie.

  • #3   12. jul 2017 nogen af vores venner kommer og sover hos os og passer dyrene mens vi er på ferie smiley

  • #4   12. jul 2017 Min søster og jeg bor sammen. Vi er 2 mennesker som er meget hjemme og derfor sjældent der er behov for at få dyrene passet.

    Vi feriepasser marsvin for folk hele året. De få gange hvor vi f.eks skal til sjælland for at udstille marsvin eller når vi f.eks står på Hjallerup marked ( lige knap 1 uge) så har vi en tidligere marsvineopdrætter fra området til at komme forbi og fodre, vande og tjekke op ved dyrene 1 gang i døgnet, og hun får så lidt for det.

    Det fungere super godt for os.

    Men der er mange som mangler feriepasning når de skal holde sommerferie. Vi har i rigtig mange marsvin på ferie pt. og har det frem til starten af september.


  • #5   12. jul 2017 Ja der er mange som har behov for feriepasning lige nu. Jeg har haft feriedyr de sidste par uger og indtil uge 32.

  • #6   13. jul 2017 familie eller nabo.. Jeg bliver oftes hjemme og passer deres dyr

  • #7   13. jul 2017 Vi får nogen til at komme forbi og passe for os smiley

  • #8   14. jul 2017 Vi bor ude på landet og har masser af plads. Jeg har valgt at passe andres kaniner, istedet for at tage på ferie.
    Her får alle et dobbelt bur med løbegård til. Det er skønt for mig at kunne følge mange af de unger som er købt her, der er selvfølgelig også nogen som ikke kommer herfra smiley


  • #9   20. jul 2017 Når man har huskanin så kan det være lidt svært at finde en kanin passer men jeg kan anbefale:

    Guldborgsund kaninhjem

    Når jeg får en ny kanin så skal den opleve Domus ninus

    Det er lidt af en køretur fra Vestegnen men min tidligere kanin havde særlige behov derfor er der ingen bedre end Marie-Louise Louise fra Guldborgsund kaninhjem, hun har reddet mange kaniner og har mange års erfaring og gør meget for feriekaniner.
    Domus ninus har også fået deres egne kaniner fra Marie-Louise men har også super flotte ferie-værelser og gør også meget for deres ferierende gæster.


  • #10   22. jul 2017 Min bedstefar plejer at komme og passer vores dyr smiley

  • #11   23. jul 2017 Ja det er fedt at ens dyr passes af nogen som kender dem..ligesom din bedstefar Thea 👍

Kommentér på:
Hvem passer jeres dyr?

Annonce