{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.158 visninger | Oprettet:

Jacob Z
Jacob Z
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Bund i løbegård {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt et bur i to plan, hvor det nederste er på græsset(eller skal være der kaninen flytter ind) Vil i ligge net i bunden, eller fliser eller? Jeg har også en løbegård, hvad ville i gøre her, net i bunden eller?
MVH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bund i løbegård
  • #1   11. apr 2012 Jeg ville ligge net under.

• Jacob Z
    Jacob Z Tilmeldt:
    apr 2012

#2   11. apr 2012 Jeg er lidt nybegynder her, går kanin så rund på nettet eller hvordan? Både i gård og bunden af bur?

• #3   11. apr 2012 Altså min kanin går rundt på nettet.

• #4   11. apr 2012 hvis det er på græs vokser græsset op mellem nettet, smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #5   11. apr 2012 Hvis det er udenfor, synes jeg der skal være net så den ikke graver sig ud - men IKKE i buret. Det skader dens poter, hvis den ikke går på andet.

Kaniner får nemt en sygdom under bagpoterne/på hælen som hedder Pododermatitis.

Området bliver hudløst i første omgang, og det kan udvikle sig til sår og muligvis med efterfølgende infektion.
    Årsagerne kan være flere - og hårdt underlag er en af dem.
    Nogle kaniner er mere udsat end andre- rex især, fordi de har kortere pels under poterne end andre kaniner, og hvide rex er de allermest udsatte. Andre kaniner kan dog også sagtens få det.

• #6   12. apr 2012 min kanin Tokyo har ikke noget i bunden der er kun lagt lidt ind under benene på selve buret mest af alt fordi det er gammelt. han graver næsten ikke så det går med ham. men feks. min søsteres kanin bianca havde gravet sig næsten ud på en nat så der måtte vi hen og ligge tråd hegn i bunden men det ødelage hun meget hurtig.
    så vi var en tur i biltema og købe deres hegn til kompost indhegning dem samme som vi bruger til hele løbe gården og dem gravet vi så ned og der efter havde vi ikke flere problemer.
    jeg vil 100 % anbefale af grave hegn eller hvad du vælger ned så din gnaver ikke kommer til af gå direkte på det. for de kan rasekerer af skade deres poter eller rive kløene af på sådan noget
    den eneste grund til du skal vælge fliser ville være af du luftet den regal mæssig på græs. jeg syndes personlig af jeg hælder vil bruge tiden på af grave et hegn ned end af ligge fliser.

• Jacob Z
    Jacob Z Tilmeldt:
    apr 2012

#7   13. apr 2012 Lidt delte meninger, det er svært?

Kommentér på:
Bund i løbegård

Annonce