7.158 visninger
|
Oprettet:
Bund i løbegård {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har købt et bur i to plan, hvor det nederste er på græsset(eller skal være der kaninen flytter ind) Vil i ligge net i bunden, eller fliser eller? Jeg har også en løbegård, hvad ville i gøre her, net i bunden eller?
MVH
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 3 Emner: 29 Svar: 109
apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 3 Emner: 29 Svar: 109
apr 2011
Følger: 57 Følgere: 81 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 162
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Kaniner får nemt en sygdom under bagpoterne/på hælen som hedder Pododermatitis.
Området bliver hudløst i første omgang, og det kan udvikle sig til sår og muligvis med efterfølgende infektion.
Årsagerne kan være flere - og hårdt underlag er en af dem.
Nogle kaniner er mere udsat end andre- rex især, fordi de har kortere pels under poterne end andre kaniner, og hvide rex er de allermest udsatte. Andre kaniner kan dog også sagtens få det.
jun 2010
Følger: 39 Følgere: 36 Gnavere: 6 Emner: 44 Svar: 87
så vi var en tur i biltema og købe deres hegn til kompost indhegning dem samme som vi bruger til hele løbe gården og dem gravet vi så ned og der efter havde vi ikke flere problemer.
jeg vil 100 % anbefale af grave hegn eller hvad du vælger ned så din gnaver ikke kommer til af gå direkte på det. for de kan rasekerer af skade deres poter eller rive kløene af på sådan noget
den eneste grund til du skal vælge fliser ville være af du luftet den regal mæssig på græs. jeg syndes personlig af jeg hælder vil bruge tiden på af grave et hegn ned end af ligge fliser.
apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Bund i løbegård