{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

Indendørs løbegård til kaniner? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kunne rigtig godt tænke mig en indendørs løbegård til de søde små..

Vi bor i lejlighed, og har kun en åben altan til rådighed - mine to hunner kommer ud på altanen, og min ene han Numse, men Charlie hopper så meget, så jeg er så nervøs, når han har været derude :s

Så er der nogen af jer, der har erfaring med en løbegård indendørs? Vi har trægulv, så der skal helst være noget bund underlag. Og den skal også kunne bruges, hvis der er unger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indendørs løbegård til kaniner?
  • #1   15. maj 2013 Følger lige med smiley

  • mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 177
    #2   15. maj 2013 Vi har to af de ottekantede løbegårde fra zooplus (lidt over 70cm høj, kan også fås med 90) og så har vi blot et tæppe nedenunder, det fungere skam udemærket.

    Grunden til jeg har den åbne variant, er at kaninerne så rigtigt kan få strukket sig og at den kan formes mere end de firkantede og lukkede af slagsen. Desuden syntes jeg ofte de lukkede ikke er høje nok.

    Vores løbegårde står så i forlængelse af burene, så kaninerne rigtigt kan røre sig, selv når vi ikke er hjemme.

    Men kønt er det ikke smiley

    Det kan sikkert laves pænere og mere stilren.


  • #4   16. maj 2013 Det ser rigtig hyggeligt ud! smiley

    Hvis jeg skal lave det i forlængelse af buret, må jeg vælge hvilken af dem, der skal have det, for de bor i et tre etagers bur smiley

    Tror det er smartere at have en, de alle kan komme i, når vi er hjemme, for Charlie plejede at hoppe ud af vores løbegård, som var 100 cm høj, så det er nok ikke så smart, når vi ikke er hjemme smiley

    Jeg må lige kigge lidt rundt.. det der bundunderlag, hvor køber man sådan noget henne? smiley


Kommentér på:
Indendørs løbegård til kaniner?

Annonce