{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.645 visninger | Oprettet:

Kanin løbegård ideer? {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Jeg har min kanin unge indenfor, (opretter ham i aften).
Men jeg kunne vildt godt tænke mig, at lave et indendørs kanin løbegård, han kan tumle rundt i mens vi alligevel er hjemme smiley Han elsker at hoppe og løbe, og vi har en KÆMPE stue, så pladsen har vi smiley , Vi har gulv tæppe, så.. Men hvis i f.eks. har et derhjemme og jeg kan se billeder ville det være skønt smiley

Udenfor er vi igang med en stor løbegård til ham, med en lille hytte, under vores store træ smiley

Håber i har nogle forslag :)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin løbegård ideer?
  • #1   14. maj 2012 der er mange herind som jeg dem rendende frit inden for og de kan lære at gå i buret eller på toiletbakke, så de ikke tisser og skider indenfor.. så endelig er en løbegård udenfor det eneste du har brug for

  • #2   14. maj 2012 Jamen jeg har to hunde os smiley Så det var lidt derfor, også mens han er så lille er han umuilig at fange. hihi, han vil kun snuse til hånden og lade os ae, ham og hvis vi så prøver at tage ham op, så fiser han afsted igen, og kommer løbende tilbage smiley haha. Han er en bandit smiley

  • #3   14. maj 2012 jeg vil nok smutte forbi bauhouse. De har nogle praktiske nemme indhegninger, som du kan pakke samme og forme smiley

  • #4   14. maj 2012 Ej hvor fin smiley Mange tak! Der kigger jeg smiley Min kæreste har os købt gulv tæppe idag, som kan ligge ovenpå, vores ejet, så sker der ikke noget ved, han tisser, prutter eller pøller på det, her i starten, til han har lært at gå på toilet :))

  • #5   14. maj 2012 Nu ved jeg ikke, hvor godt det fungerer indendørs, men det jeg bruger som løbegård, er to kompostbeholdere fra Jem & Fiks, der er sat sammen, og et altan-net for at forhindre katte i at forlade altanen(Og løbe væk), fra Maxi Zoo smiley

  • #6   14. maj 2012 Nettet ligger jeg over løbegården smiley

  • #8   14. maj 2012 Ja, det er i tilfælde af det er dårligt vejr, så kan han rende rundt indenfor smiley Hundende gør ham ingenting, men jeg vil ikke lege med ilden, lige pludselig kan hundenes instinkter gå op i dem, også risikere jeg at have en død kanin smiley Igår havde vi ham til at rende rundt inde i stuen, men det tog os også en halv time at fange ham igen, han synes det var vildt sjovt, at vi næsten havde ham, så rende væk også komme lige så langsom hoppende hen ved siden af os igen. (måtte lige grine lidt) , vi ville jo heller ikke skræmme ham smiley

    Det bur er godt nok smart!! Det har jeg aldrig set før, og det kan jeg bruge ude og inde! Mange tak, sådan et bestiller jeg med det samme!



  • #9   16. maj 2012 måske kan du lukke hundene ind i et andet rum så?

  • #10   16. maj 2012 Det gør jeg også smiley

Kommentér på:
Kanin løbegård ideer?

Annonce