{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.218 visninger | Oprettet:

(Kanin) Parring af min lille Asti :-) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg vil lige høre jeres mening.
Jeg har købt min skønne lille pige Asti, som er en hvid blåøjet satin dværgvædder, som bor på mit værelse og er min lille øjesten. Hende vil jeg gerne til at parre, og da vi i 3 år nu har avlet lidt på hygge basis på vores dværgvæddere med almindelig pels, hvor det gode temperament har været det primære formål at få frem i vores kaniner, havde jeg tænkt at hun skulle parres med min han Kaiser, som minder meget om Asti, en meget aktiv kanin med så dejligt et temperament.
Men syntes i at jeg skal parre hende med Kaiser (sort kappetegnet dværgvædder) eller syntes i jeg skal prøve at finde en dværgvædder han med satin pels og blå øjne til hende? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (Kanin) Parring af min lille Asti :-)
  • #1   9. feb 2013 Det må du selv om men jeg ville nok finde en ST, BØ, DV altså satin blå øjet dværgvædder.... jeg har en satin dværgvædder han med satin og stamtavle han er også cashmerebære smiley men han har jo ikke blå øjne el. oddeyes men det havde hans far og sådan smiley men jaaa.... det må du selv om smiley

  • #2   9. feb 2013 Kommer jo an på hvad du gerne vil bruge afkommet til, sådan som jeg ser det. Hvis det bare skal være kælekaniner, så er det jo lidt hip som hap med farverne, så er det jo bare forudsat at du finder en han med et super temperament - rolig og medgørlig, og som er sund og rask.

  • #3   14. feb 2013 Hmm, jeg kunne egentlig godt tænke mig at bruge mine kaniner til udstilling, men har overhovedet ikke sat mig ind i det, mest fordi jeg kan fornemme at det er utrolig dyrt og besværligt? Men har fået afvide at flere af mine dværgvæddere ville kunne bruges til udstilling.

    Men mit primære formål er at få nogle sunde og gerne specielle farver unger id af det, med et godt temperament smiley

    Asta - hvor bor du henne af, i landet? smiley


  • #4   14. feb 2013 Jeg har lige kigget lidt på kaninavlerforeningens hjemmeside, og fandt frem til det med at være stampe medlem, men forstår ikke helt det med udstillinger. Altså kan man som stampe medlem tage til udstillinger med sin kælekanin, eller er det specielle klasser eller udstillinger, kun for stampe medlemmer? smiley

  • #5   17. feb 2013 Okay, tak Line smiley
    Hmm, men kan unger af Asti udstilles (hvis de er hvid blåøjet) når nu Asti har fuld stamtavle, men ikke er øretatoveret? smiley


  • #6   18. feb 2013 Okay, mange tak for alle jeres svar smiley
    Det er vel bare ved dyrlægen man får dem øretatoveret, ikke? Og hvad koster det ca? Da jeg kun har solgt og avlet kælekaniner, har vi ikke fået øretatoveret nogle af vores forrige unger smiley


  • #7   18. feb 2013 Østjylland smiley mener Randers

Kommentér på:
(Kanin) Parring af min lille Asti :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce