{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Parring af kanin {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har en hun kanin, som jeg overvejer at få unger på. Men jeg kan se, at der er mange der har kaninunger til salg. Er det svært at komme af med dem? Og hvordan ved man at de kommet ud til en god familie?

2 af mine kaniner kommer fra steder hvor de ikke er blevet passet ordenligt og slet ikke har været blevet kælet med. Idag er de, de mest kælne og dejlige kaniner.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parring af kanin
  • #1   12. jul 2012 Hej LGF-kaniner osv.
    Tusind tak for dit svar, der var noget jeg lige skulle tænke over smiley

    Hun er en Argente. Jeg havde tænkt på at parre hende med min dværgvædder. Hun er slet ikke trænet til noget overhovedet. Vi har haft hende i 2 måneder, da vi fik hende bed og hvæsede hun af os, men nu er hun den dejligste kanin.

    Hvís jeg parre hende med en argentehan, tror du så jeg kan komme af med dem, som kælekaniner? Det skal kun være for hyggens skyld jeg skal have dem.

    Jeg passer lige nu 5 kaninunger på 5 uger og skal have dem i en måned. De er bare såååå søde og hold da op hvor de spiser meget! smiley

    Jeg har selv massere af bure, men ville gerne have lidt forskellige kaniner i dem, så det ikke kun er en race. (lige nu bruges de til pasning af andres kaniner)

    Jeg kunne aldrig drømme om at aflive et sundt og rask dyr, så har jeg slet ikke taget stilling til. smiley





  • #2   12. jul 2012 Det vil jeg tænke over, mange tak for hjælpen! smiley

  • Betina H
    Betina H Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   12. jan 2013 Hej smiley

    Hvis din kanin har eller skal have unger er vi meget interesseret i en argente.

    Vh Betina.


Kommentér på:
Parring af kanin

Annonce