{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Pænt goddag. :-) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Som ny i denne gruppe synes jeg, jeg vil starte ud med lige at sige pænt goddag og introducere mig selv og min kanin. smiley

Jeg har en 5 år gammel dværgvædderkanin ved navn Bertram (da jeg er helt ny herinde på GG har jeg endnu ikke fået ham oprettet), som jeg fik i årsdagsgave af min kæreste, da vi var flyttet ind på vores lille landsted. Dengang var han bare en lille nuttet "klump" - nu er han efterhånden en pænt stor dreng, selv om han selvfølgelig stadig er nuttet. smiley

Han er "bare" kæle- og hyggekanin, men den opgave klarer han så til gengæld også til UG+. Han er absolut frygtløs og uforbederligt nysgerrig, hvilket har skaffet ham gode venner i både kat og hund. Det bedste, han ved, er når han får lov til at tøffe rundt; enten på egen hånd indendørs eller i sele og snor i haven. smiley

Jeg har desuden en drøm om en dag at få mig et par søde små hermelinskaniner; gerne en han og en hun, som jeg med tiden vil kunne sætte sammen og lade få et enkelt kuld unger eller to. Men det ligger ud i fremtiden. smiley

Udover min kanin har jeg heste, katte, hund, fugle, fisk og snart også marsvin. smiley

Jeg glæder mig til at være med i gruppen her. I starten vil jeg nok først og fremmest være med på sidelinjen og læse, men jeg skal nok prøve at bidrage med lidt indlæg selv også. smiley



Mange hilsner fra Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pænt goddag. :-)
Kommentér på:
Pænt goddag. :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce