{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Alder på Marsvin {{forumTopicSubject}}

Hey, Min gamle Teddy er over 4år gammel, hun er begyndt og tabe sig, men appetitten fejler ikke noget og det gør hendes humør heller ikke,

Vi havde en afløser for hendes barndomsven som desværre døde af lungebetændelse, afløseren skulle efter sigende være 6år men døde efter 6mdr

Hvor gamle blir de små mutter, Skal lige siges at min Teddy var meget syg som lille, så har været ved dyrlæge nogen gange og fået nogen indsprøjtninger, mod forkølelse og rovmider,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder på Marsvin
  • #1   11. apr 2010 Altså, marsvin bliver gerne mellem 4-6 år. står der i en masse 'kloge bøger' men jeg tror sagtens de kan holde længere, da min mor har haft et marsvin der blev
    9 år. den tabte godt nok tænderne, så hun måtte fodre den med mos, men alts, den var i live! ;D

    Hvis den har været syg som lille, så skal den nok til dyrelægen hvis den er begyndt at tabe sig meget. Måske er det tænderne der er for lange? Det har jeg selv prøvet med 2 af mine marsvin, men de overlevede ikke, da vi opdagede det for sent, og den ene fik lunge betændelse, fordi den ikke lå på varme pude, da den var i narkose... /;


  • #2   11. apr 2010 Hendes tænder fejler ikke noget, og det er jo heller ikke fordi hun er helt vildt tynd, hun er stadig tyk, men i hendes unge dage var hun bare mere fast i det, hun virker lidt slasket på rumpen nu,

  • #3   11. apr 2010 Min blev lidt over otte år mener jeg (:

Kommentér på:
Alder på Marsvin

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce