{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et virkelig stort og seriøst problem!!!


Jeg ved udmærket godt at dette ikke omhandler kaninerne sådan direkte, men det har noget med mine kaniner at gøre!!

Jeg er 13 som mange siger i den 'trælse alder'.
Jeg går i 7Y2 på Ringkøbing skole sammen med NOGLE rigtig søde mennesker andre ONDERE end Andre.. Og Nogle TRÆLSERE end Andre...!
Jeg har 4 kaniner og en i vente<3 Jeg elsker mine kaniner rigtig højt og selfølgelig også mine familie og venner<3

Jeg havde så en bedste veninde fra min nye klasse Maria og vi hyggede os rigtig meget jeg lærte hende at ride fik hende fra at hade heste og være ekstremt bange for dem til at elske dem<3 Det er jeg self. meget stolt af at jeg fik formodet.
Ja det gik jo sådan Maria fik en kæreste og gik KUN op i ham! smiley Før i tiden var vi sammen i hvert frikvarter hyggede os fjollede og grinede af alt. Men pludselig var det kun Mathias(kæresten) der var interessant, så gik jeg for mig selv i frikvarterene og var virkelig ensom.. Jeg gad ikke Mathias fordi han ryger og drikker og er kriminel osv. Ham gad jeg ikke. Så gik jeg jo ellers for mig selv og rodede mig selv ud i en masse lort :'/ Men det begyndte at gå bedre.. Men NEJ det hele gik ned af bakke, og er i en længere periode på ½-1½ måned blevet mobbet helt sindsygt af cirka 20 elever :'// Ja jeg har sagt det til mine lærer. Rører de en finger? NEJ da self. ikke! -.-'

Ja, jeg hader mig selv, jeg synes jeg er grim ligner en idiot, jeg dummer mig sindsygt 24/7, Gør ALT det man ikke skal gøre, der er kun 2 der kan lide mig og ja det giver sig selv.! Jeg er en STOR fejl.

Jeg ønsker bare at dø. Har været ved at slå mig selv ihjel!! MEN jeg har valgt ikke af slå mig selv ihjel pga. jeg ved hvor kede af det mine venner, min familie ja og rigtig mange andre vil blive :'// Og så især Maya (kanin) Hun hjælper mig RIGTIG meget<3 Jeg føler seriøst hun er den eneste jeg kan fortælle alt til<3 En jeg kan stole på en der ikke siger tingene vidre eller noget<3


Har i nogle råd til hvad jeg kan gøre?

Ja og jeg har så det store problem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre?
  • #1   24. nov 2011 Hej.
    Jeg forstår dig godt, de er ikke en rar situration at være i .. er selv blevet mobbet ekstremt meget i folkeskolen da jeg er rødhåret og det passede åbenbart ikke lige ind i deres.
    her gik det noget så galt for mig, jeg begyndte at tage stoffer, lave kriminalitet osv. har haft et dagligt misbrug på 3 år, hvor jeg flere gange har fået overdosis og prøvet at tage livet af mig selv da jeg ingen selvværd havde.

    men mit råd til dig er bare at ignorere dem, passe din skole og smutte hjem så snart du har fri.. folk der mobber skal man ikke bruge sin tid på, de tror de er bedre end andre, men vi er sku alle ligestillet i min verden..

    vh susan


  • #2   24. nov 2011 Hej Susan

    Jeg er bare utilfreds med mig selv, jeg kan ikke lide mig selv smiley Og på min gamle skole er jeg blevet mobbet siden 3 kl. pga. jeg har vorter på fingrene smiley


  • #3   24. nov 2011 Jeg er også meget utilfreds med mig selv, selvom jeg altid har været meget attraktiv blandt fyre, har det ikke kunne gøre at mit selvværd er blevet bedre. det er noget psykisk som du i de fleste tilfælde skal have hjælp til at forbedre.. jeg fik at vide af en psykolog at jeg hver morgen når jeg stod op skulle kigge mig i spejlet og sige "hold kæft hvor er du flot" det kan jeg ikke få mig selv til, men det er blevet bedre med årene min dårlige selvtillid.
    Jeg er nok ikke det bedste eksempel på en hjælpene hånd da jeg stadig har problemer med mit selv værd, men kæmp for det, giv dig selv lidt ekstra hvis det kan gøre dig glad, for i sidste ende kan det blive så slemt at du søger trøst i ting man ikke skal gøre/tage, det har virkelig ødelagt mine teenage år.. Men den dag idag er jeg lykkelig gift og har en dejlig søn på 6 mdr og er bare super glad (men stadig dårlig selv tillid.)
    Alle menneker er smukke på hver deres måde, om du har nogle vorter på fingeren gør dig ikke grim, det er du ikke selv herre over. at jeg er født rødhåret er heler ikke noget jeg selv kan bestemme, man er som man er og folk der vil ændre på en er ikke værd at lytte til..


  • #4   24. nov 2011 Jeg er også selv blevet mobbet siden 1 kl., gik til børne psykolog i 2 klasse da jeg var så plaget af mobningen at jeg slog, spyttede osv på de andre, dette blev opdaget af lærene (hvad jeg gjorde), men ikke hvad de gjorde ved mig, er flere gange blevet slæbt hen i buske og blevet banket med store kæppe og blevet sparket osv. ,men har altid været en stille pige, så har aldrig fortalt noget.

    Så syntes du skal blande dine forældre ind i det og sætte navne på mobberne, ellers ville det være en god ide at tage fat i din veninde og fortælle hende hvordan du har det og at du mangler hendes støtte..


  • #5   24. nov 2011 Rosendal: Du har faktisk fortalt mig rigtig meget! Og vil prøve det med spejlet!!

  • #6   24. nov 2011 Ja og så prøv kun at fokusere på det gode du ser i spejlet, det du godt kan lide ved dig selv.

  • #7   24. nov 2011 Jeg tror ikke på at du ville kunne få det bedre med dig selv, så længe at du bliver mobbet. De vil bryde alt ned, som du lige har bygget op.¨
    Jeg synes helt klart at du skal skifte skole og helst finde en der ligger et godt stykke væk, så du kan få dig en helt ny omgangskreds.
    Hvis lærerne ville gøre noget for at hjælpe dig, havde de gjort det nu.


  • #8   24. nov 2011 Julie: det er lærenes plikt at sørge for alle har det godt på skolen.

  • #9   24. nov 2011 Ja, men hun har det tydeligvis ikke godt?
    Når hun har sagt det til lærene, hvad kan hun dog så gøre?
    Man kan altid holde på sine rettigheder, men det betyder jo ikke at andre retter sig efter dem.
    Det ser man tydeligvis i trafikken, og hvad får man ud af at have rettigheder hvis man er kørt ihjel? Ligesom at hun bliver totalt ødelagt af at være der.


  • #10   24. nov 2011 Hvis de bliver ved, skal du gå til rektor!
    Ved hvad du går igennem smiley


  • #11   24. nov 2011 Altså ½-1½ måned - klap lige hesten og se om nyhedens interesse ikke går over. Du er ikke 13 hele livet.. Men ja det er da træls mens det står på, men alting er meget værre når man er i starten af teenageårene end de samme ting vil være senere i livet. Og JA jeg er selv blevet mobbet gennem en årrække så det er ikke noget jeg siger uden at have prøvet det selv.

  • #13   27. nov 2011 Tak alle sammen for de gode råd.. Jeg har snakket med mine forældre og de har taget det op med mine lærer. Mine lærer gør ikke en skid ved det -.-' Men jeg er begyndt at sige hver evig eneste gang der er en der disser mig enten bare ignorere det eller sige *fuck dig!!!* og så bare gå.. Det har hjulpet lidt. Og den med spejlet den virker sq smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce