{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Tilvænning til at gå udenfor {{forumTopicSubject}}

Hej GG, jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med.

Sagen er at jeg ikke har mulighed for at have min kanin indefor på mit værelse mere. Han er vant til at være udenfor et par timer om dagen i løbegården fra forår måned til når det begynder og blive efterår og koldt, så bliver han indenfor i buret. smiley

Kan man godt ''tilvænne'' ham til at gå udenfor i en stor hønsegård, hvor der er 1 hønsehus, og 1 legeskur som er sat sammen med hønsegården. Der er 2 varmelamper derinde, 1 kaninven han kan varme sig med, 2 varmepuder ( sådan nogen man kan varme i mikro ovnen så de kan ligge og varme sig på dem) og hønsegården er tildækket af presenning, og står i læ af en skurvogn som er isoleret, plus der er masser af halm og små huler de kan gå i læ. smiley

Ville det være alt for koldt og sætte ham udenfor? Eller skal jeg vente til forår. Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke bare lige sætter en kanin ud med det samme, men at de lige skal ''vænne'' sig til temperatur skifte, men det dur jo ikke hvis det er alt for koldt nu.

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak smiley

(billedet er ikke mit, men det er fra frikanin.dk, det er ca sådan der ser ud indvendig i hønsehuset, med varmelamperne)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilvænning til at gå udenfor
Kommentér på:
Tilvænning til at gå udenfor

Annonce