{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Tilvænning af høje lyde {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! smiley

Jeg har en kanin, og jeg vil godt vide, hvordan jeg vænner hende til høje lyde/larm? Hun er ikke som sådan bange for lyde, men hvis det er rigtigt høje lyde, som hun ikke hører så tit/aldrig har hørt før, så kan hun godt stivne lidt, indtil man rører hende og "vækker" hende af "trancen". Hvis der er larm presser hun sig langt ned i græsset, lægger ørerne helt ned, stivner og hendes hjerte banker med 200 km/t. smiley Hun står ellers udenfor, men trygheden i buret giver bare noget andet, end når hun står ude midt i det. Hun er blevet meget bedre med lyde og man kan stå og hamre metal ind i sten uden at hun reagere mere end at tage et skridt frem og kigge lidt op. Men udover disse tilvænninger, med at man starter med en lyd et godt stykke væk og som hun bliver mere tryg, flytter det tættere på, så har jeg ingen idéer. Hun er som sagt også blevet bedre, men larm er stadig noget hun virkelig kan stivne ved, desværre. smiley

Hun kan dog også godt klare lyde som plastic, sten der bliver kastet og lyden af glasskår (naboerne havde gang i noget med disse ting) uden at stivne. Det er mere, når lydene blander sig og bliver til støjende larm, så står hun af.

Vi håber at I kan hjælpe os med det lille problem. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilvænning af høje lyde
Kommentér på:
Tilvænning af høje lyde

Annonce