{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Flytning af marsvin. {{forumTopicSubject}}

Igår var mit ene marsvin ret mat af savn (Til tidligere marsvin hun har gået med fra fødslen) Det er MEGET svært og finde ud af hvad jeg nu gør da de to andre efter ½ år nu nærmest jagter hinanden. Kan man skille dem ad også ha burene stående op af hinanden eller skal jeg købe to nye så de begge får en hver og gå med?. Det er svært og finde ud af hvorfor de først begynder på det nu. Har en aftale i hus med et nyt bur, jeg skal bare vide hvad jeg skal gøre med dem begge om det er godt nok for dem og gå hver for sig eller og de skal have nye "veninder".

SofieK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af marsvin.
  • #1   8. okt 2010 For lige at forstå dit indlæg - du har 2 hunner, der ikke går sammen og de kan ikke enes?

    Hvis det er sådan, er der flere muligheder.
    Du kan købe en kastrat (kastreret han) og sætte dem sammen med - sådan en kan i rigtig mange af tilfældene holde styr på dem og få dem til at enes.
    Du kan også bare stille deres bure op af hinanden så de kan se/snuse til/snakke med hinanden men ikke går sammen.
    Du kan også købe enten en ny hunkammerat eller en kastrat til hver af dem som selskab.


  • #2   8. okt 2010 Ja jeg har 2 Hunner (Celia & Monét)
    og siden den anden dag har de været lidt "underlige" over for hinanden smiley ..
    Men nu har de fået et bur på 1 meter i længden og nu er det som om de har det bedre.
    Jeg ved ikke hvordan man kan forklare det smiley
    Men Celia hun var ramt af sorg til en tidligere marsvineveninde smiley .. og nu tænkte jeg at et nyt bur måske ku hjælpe hende væk fra det smiley


Kommentér på:
Flytning af marsvin.

Annonce