{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

foder til marsvin {{forumTopicSubject}}

hej. Vi har 2 hun marsvin som indtil nu har fået JR farm grainless foder samt grønt hverdag, (er vi blevet anbefalet der hvor vi købte marsvine) men i min søgen efter et sted at købe det billigere har jeg læst at Calcium og fosfor forholdet er helt hen i vejret. Og så derudover så er der ikke nok c vitamin i. så nu er lidt på bar bund hvad de skal have ?
de får forskelligt grønt hverdag, og det foder til at supplere op med.


Kommentarer på:  foder til marsvin
  • #1   29. jun 2016 Jeg brugte Cavia Korrel da jeg havde marsvin smiley

  • #3   29. jun 2016 Jeg har hørt meget dårligt om Cavia Korell - feks at marsvinene bliver meget tørstige og får kløe og hårtab smiley
    Vi fodrer med Mr. Johnsons Advance Guinea pig. Der er heller ikke så meget C-vitamin i endda, men putterne er hurtigt dækket ind gennem deres grøntsager - feks skal der kun en tynd strimmel rød peber til, for at dække C-vitamin behovet for en dag smiley


  • #4   29. jun 2016 Der er folk der oplever problemer med pels ved cavia korrel efter de har lavet om på opskriften der skulle være ret meget salt i som gør dyrene drikker mere.

    Men ellers findes der mifuma som jeg sælger af. Der findes cavia grass som www.lux-shoppen.dk sælger.

    Angående c vitamin, så skal man ikke være så bekymret for c vitamin mangel hvis man fodre med varieret grønt året rundt, der skal ikke ret meget grønt til før marsvin er dækket ind med c vitamin, så derfor kan man godt bruge foder med for lidt c vitamin i.


Kommentér på:
foder til marsvin

Annonce