{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

Laura M
Laura M
Tilmeldt:
13. dec 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kanin og hund. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg har i dag hentet min søde lille kanin unge, jeg har haft kanin før men det er efterhånden nogen år tilbage så det er dejligt med en lille ninus igen.
Hun er virkelig sød, rolig og meget nysgerrig, så det deeejligt.
Nu til mit spørgsmål, det er meningen hun skal gå frit på mit værelse og senere hen når hun er helt renlig også i stuen. Men i stuen er min hund også, en lille shih tzu på 4kg, han er meget rolig og glad for små dyr - så mit spørgsmål er hvordan jeg kan introducere dem bedst muligt for kaninens skyld og hvor langid der bør gå?
Go aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin og hund.
  • Mathilde T
    Mathilde T Tilmeldt:
    feb 2015

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #1   15. dec 2015 Jeg har selv en kanin og en hund og de fungerer vildt godt sammen. Jeg synes du burde introducere dem hurtigst muligt, så kaninungen vender sig til din hund. smiley Men det er nok en god ide at der er en der holder hunden og kaninen så der ikke sker noget. Man bare start med at lade dem snuse til hinanden og så hvis de kan lide hinanden så kan de måske lære at være sammen uden der sker noget som ikke skulle ske smiley
    Man hører altid om at hunde og kaniner overhovedet ikke enes men det passer overhovedet ikke, min kanin på 5 år og min hund på snart 2 fungerer sindsygt godt sammen de kan endda finde på at sidde og slikke hinanden i hovedet nogle gange smiley
    Så kaniner og hunde kan altså godt have et rigtig godt venskab! smiley smiley


  • #2   15. dec 2015 OT men Øhm held og lykke:)

  • #3   17. dec 2015 Der er ALTID en risiko, når man sætter rovdyr (hund) og byttedyr (kanin) sammen. Så mit bedste råd er: Hold dem hver for sig !

  • Laura M
    Laura M Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   18. dec 2015 Tak for svar!
    De vænner sig stille og roligt til hinanden - ligenu går vi lagsomt frem da vovsen er bage for den lille kanin smiley


  • Mathilde T
    Mathilde T Tilmeldt:
    feb 2015

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #5   18. dec 2015 Jeg havde da godt nok ik' regnet med at det var hunden der var bange for kaninen smiley Men jeg kan da godt forstå at hunden tænker hvad det er for en sød lille ting som 'mor' nusser med smiley smiley

  • Mathilde T
    Mathilde T Tilmeldt:
    feb 2015

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #8   18. dec 2015 Jeg har faktisk en hund hvor racen i gamle dage blev brugt til at jage kaniner hvilket jeg overhovedet ikke kan mærke på ham når han er sammen med min lille pus smiley
    Jeg tror også deres venskab har noget at gøre med at da vi fik min hund var min kanin i brunst og derfor (måske) kunne den tror at den lille hund vi kom hjem med var hendes unge, hvem ved? smiley


Kommentér på:
Kanin og hund.

Annonce