{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Kanin og Hund {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg vil jo så frygtlig gerne have en hund. Men jeg har 3 dejlige kaniner, som jeg elsker virkelig højt.
Så kommer det store spørgsmål jo om en hund, kan enes med mine kaniner.
Racen er Coton de Tular, en meget rar hund, som sagtens kan enes med andre kæledyr...
Så kan jeg få en hund, uden at det vil genere min kaniner eller gøre det bange?

Hilsen J smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin og Hund
  • #1   2. aug 2014 Kaninerne vil jo nok lige se hunden an i starten. Hvis de bliver introduceret ordentlig til hinanden, så er der stor chance for, at det kommer til at gå godt smiley det kommer selvfølgelig også han på selve hunden. Min gamle hund var en labrador, og da hun skulle lære min kanin Trillo at kende, var det på hans præmisser. Først snusede de gennem tremmerne og langsomt fik han lov til at løbe fri i stuen, mens jeg havde Candy i snor. Til sidst behøvede jeg ikke have hende i snor. De blev så gode "venner" at det det endte med, at hvis Candy lå foran sofaen, så kunne Trillo hoppe op på hende og så videre op på sofaen smiley smiley

  • #2   3. aug 2014 Hunde (og katte) er fra naturens hånd rovdyr og kaniner er byttedyr. Det ser fredeligt ud i mange hjem med kanin og hund sammen - men der er ALTID en risiko for, at naturen vinder - og så skal folk til at have en ny kanin (!)
    Jeg bliver hvert år konfronteret med historier om, at "det plejede de aldrig at gøre".


Kommentér på:
Kanin og Hund

Annonce