{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Linda J
Linda J
Tilmeldt:
31. okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kanin vil ikke drikke.. {{forumTopicSubject}}

Vi har en kastreret han kanin på 10 mdr som vi prøver at træne til at være ude kanin. Han virker umiddelbart glad for sit udebur og løbegård, men han drikker ikke når han er ude... Så snert vi tager ham ind i indemuret går han til drikkeflasen og drikker, så han må jo være tørstig.. Efter hvad vi kan se vil han gerne spise ude, men drikke, det gør han altså ikke.. What to do???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin vil ikke drikke..
  • #1   29. jul 2015 Min drikker heller ikke ude, så følger lige

  • tris
    tris Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 29
    #2   29. jul 2015 Mine kaniner har vandskåle stående på græsset, og her sker det modsatte ..
    så snart de kommer på græs, suser de hen til vandskålene.
    De har flasker i natburene og drikker også i løbet af natten, jeg har altid tænkt det måske var nemmere at drikke af skålene, så derfor de startede med det, når de bliver lukket ud


  • #3   29. jul 2015 Min har 1 stor skål og 2 drikkeflasker i ude buret og 1 flaske "hjemme"...

  • Linda J
    Linda J Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   29. jul 2015 Har prøvet med drikkeskål, men han kaster bare rundt med den og tømmer vandet ud.. Tænker på om han føler sig utryg derude, så han ikke vil drikke.

  • #5   29. jul 2015 Prøv med en skål sat fast på tremmerne og sæt en klemme på den lodrette tråd lige over skålen, så kan de ikke rive skålen af. Jeg bruger mini-metalklemmer, men træklemmer kan også bruges.

Kommentér på:
Kanin vil ikke drikke..

Annonce