{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Kanin vil ikke spise {{forumTopicSubject}}

Godmorgen GG smiley

Inden jeg går helt i panik, håber jeg lige i kan hjælpe mig med et par kloge ord.
Min kanin er her til morgen ret sløv, han plejer altid at fare frem og tilbage når jeg kommer med mad, men han har ikke rørt sig ret meget i dag, og har slet ikke rørt sin mad.

Jeg har haft ham oppe, og tjekket ører, øjne, næse, ben, pels og det hele virker fint. Det ser ikke ud som om der er noget der gør ondt på ham, og han kan sagtens gå og hoppe rundt, men han hopper ikke ret langt før han ligger sig ned.

Han har både hø og halm i sit bur, men han spiser normalt ikke ret meget af det. Han har også vand, og har drukket ca. det han plejer, selvom han dog heller ikke er en kanin der drikker særlig meget vand.
Han får kaninpiller og lidt grønt om morgenen, og lidt grønt igen om aftenen. Han får aldrig særlig meget grønt, så jeg tvivler på at det kan være det. Men det er noget med at salat ikke er godt i store og det fik han en lille smule af i går - kan det være det? Og hvad kan jeg eventuelt gøre?

Er der ellers andre ting jeg kan gøre?
Jeg har prøvet at vifte ham om næsen med lækre ting, men det duer ikke.
Hvis det ikke bliver bedre må jeg jo et smut til dyrlægen, men jeg ville lige høre om der var andre der har prøvet det samme, så jeg kan finde ud af hvad det er der er med ham.

Hilsen Amanda.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin vil ikke spise
Kommentér på:
Kanin vil ikke spise

Annonce