{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

hvad fejler mit marsvin {{forumTopicSubject}}

Opdagede i dag at mini er blevet tyndere. Tog hende op og tog en grundig gennemgang, og under hagen sidder der ligesom et par hårde kugler, dog ikke helt runde under hagen inden i pelsen. Kan det være hævede mandler? Hun har hvilet sig en del denne uge. Men håber nogen herinde har oplevede det, og kan hjælpe mig inden mandag, da jeg tager til dyrlæge der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad fejler mit marsvin
  • #1   28. feb 2015 det kunne lyde som et par bylder.

    Hvis marsvinet allerede er blevet tyndere er det tegn på at hvad end det er så genere det marsvinet således det ikke spiser korrekt. Og derfor synes jeg ikke det bør vente til mandag.
    Og hvis det er bylder kan de risikere og springe, og spring indad og derved lave et større hul osv. som skal hele.

    Så generelt set vil jeg ikke anbefale dig og vente til mandag selvom det bliver billigere ved at vente.
    Men dyr bliver også syge i weekenden og det må man tage med når man har dyr.


  • #2   2. mar 2015 vil bare lige fortælle at mini er aflivet og begravet i dag. Hun havde en tumor ved halsen og betændelse, hun stod ikke til at rede.

Kommentér på:
hvad fejler mit marsvin

Annonce