{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Ny kanin? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Da min kanin døde sidste år har jeg i lang tid tænkt på at anskaffe min en kanin igen, da jeg savner at have en kanin rigtig meget!

Jeg har tænkt mig at den skal være på mit værelse, da den vil få mest opmærksomhed der. Jeg vil selvfølgelig kaninsikre det hele!

Har i jeres kaniner til at gå frit om natten og når i ikke er hjemme? :-))

Og hvilken race vil i anbefale, den skal ikke være alt for stor ;-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kanin?
  • #1   2. sep 2014 jeg har en fransk vædder der går i hele min lejlighed når jeg er hjemme:)
    Den er i sit bur når jeg sover og når jeg ikke er hjemme (for sikkerhedsskyld)


  • #2   2. sep 2014 Min kanin er ikke fri om natten. Det skyldes simpelthen at hun kun går fri, når jeg har mulighed for at have hende under opsyn. Selvom hele mit hjem er meget kaninsikret, kan kaniner være uhyre grundige. Har sågar hørt om kaniner der er blevet fanget inde(!!) i en sofa eller madras.
    Så hvis uheldet skulle være ude, vil jeg gerne kunne være til stede med det samme og ikke først efter 6-8 timer smiley

    Når jeg er hjemme får hun lov til at suse rundt i det meste af lejligheden pånær toiletterne, dem tisser og skider hun helt til smiley Hun er ude mange timer om dagen (8-15 timer).

    Er man ikke hjemme i mange timer, kan man måske lave en form for løbegård til kaninen smiley


  • #3   2. sep 2014 Jeg har i de sidste 10 år haft mine kaniner gående frit i min lejlighed alle døgnets 24 timer også når jeg ikke er hjemme. Jovist de laver lidt ballade engang imellem, spiser et hul i lagenet eller lignende, men det har altid været i småtingsafdelingen.
    Den eneste der kommer i bur om natten er Tank. Det er fordi han vejer 7 kg og elsker at hoppe op i vores face, når vi sover om natten. Og da han kan åbne døre, kan vi ikke lukke ham inde i et rum smiley


  • #4   2. sep 2014 Har også selv tænkt på at den skulle have lov til at rende rundt 24/7, men er bare bange for at den vil æde noget smiley

Kommentér på:
Ny kanin?

Annonce