{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Ny kanin. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal have mig en ny kanin..
Den må ikke være unge da jeg bliver skuffet når den vokser. Og heller ikke en hankanin da jeg synes de bliver lidt træls med tiden... Den nye skal bruges til hop og kæl.. Nu har jeg bare nogle spørgsmål...
Hvilket race har i haft det bedst med?
Hvor meget tid skal man bruge om ugen på at træne sin kanin?
Hvor meget plads skal man have i haven til alle de hop?
Kan man træne indendørs?
Hvad koster et hop?

Tak på forhånd;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kanin.
  • #2   29. maj 2014 Hvilket race har i haft det bedst med?
    Jeg har selv haft vædderblandinger, dværgvædder, hermelin, løvevædder og løvehoved. Jeg er helt klart "gladest" for vædderblandingerne og dværgvædderen da de har et dejligt temperament da der skal meget til for de bliver "hysteriske".
    Men selvfølgelig skal man jo også kigge i stamtavlen. Hvis du ik vil ha en kanin med meget temprent skal du jo ihvertfald ik gå efter en kanin efter forældre med meget temperament smiley

    Hvor meget tid skal man bruge om ugen på at træne sin kanin?
    Det kommer an på hvad du mener med at træne smiley
    Den skal nok lidt i løbegård vær dag og også gerne nogle gåture i selen nogle gange om ugen smiley Hvis du mener med hop så er det MAKS en gang om ugen da det slider på dem og med tiden kan gi slidgigt.. smiley

    Hvor meget plads skal man have i haven til alle de hop?
    Det kommer jo an på hvor mange kaninspring du stiller op smiley Men hvis du siger 2 m mellem hver spring er det fint for din kanin smiley

    Kan man træne indendørs?
    Ja det kan man sagtens. Du skal bare huske at finde nogle tæpper som den ikke glider på.

    Hvad koster et hop?
    Jeg laver kaninspring og laver dem fra 100 kr smiley
    Så du kan jo bare smide en besked til mig smiley


  • #3   29. maj 2014 Tak for svarene jeg køber nok en dværgvædder og jeg køber selvfølgelig en der kan lidt i forvejen. Jeg kontakter dig hvis jeg får brug for nogle hop;D

  • #5   29. maj 2014 Nej tak;D

  • #6   29. maj 2014 Hvilket race har i haft det bedst med? Hermeliner, på grund af en kæmpe personlighed i en lille krop. De er smukke og ser utroligt nuttede ud hele livet.

    Hvor meget tid skal man bruge om ugen på at træne sin kanin? Det kommer an på hvad man skal træne den til, men til hop er det en gang om ugen maks.

    Hvor meget plads skal man have i haven til alle de hop?
    Kan man træne indendørs?
    Hvad koster et hop?


  • #7   30. maj 2014 Jeg er simpelthen så glad for hollændere. En mere kælen og godmodig kanin skal man lede længe efter. Da de er meget madglade er de for det meste ret nemme at blive gode venner med. En gulerod eller en dusk persille er vejen frem smiley

    Men dog har jeg også en 2 dværgvæddere og en løvevædder som også alle er søde og dejlige og ikke mindst nemme at håndtere smiley

    Men del ultimative børnekanin er altså bare en hollænder! smiley


Kommentér på:
Ny kanin.

Annonce