{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Råd søges til kanin, der ikke vil løftes {{forumTopicSubject}}

Hej GG
Jeg har en fransk vædder, som jeg fik, da han var 7 måneder. Han er nu snart 11 måneder. Han vil helst ikke bæres på (og fred være med det) men på det sidste er han begyndt at blive aggressiv overfor mig. Jeg bliver nødt til at løfte ham, når han skal ud fra buret, da han står på et bord, men jeg bærer ikke unødvendigt på ham, da jeg ved han ikke kan lide det. Nu er han begyndt at bide ud efter mig, "løbe frem" mod mig og knurre af mig, men KUN når han ved jeg vil have ham ud. Jeg har præcis de samme problemer, når han skal ind i buret igen.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre... Vi har prøvet at stille hans bur ind i stuen, så han selv kan hoppe ind og ud af buret, men det virker ikke som om han kan finde ud af det.
Jeg vil ikke have en kanin jeg er bange for (for det er jeg blevet lidt) og hvis han ikke selv kan finde ud af at komme ind og ud af buret selv, vil jeg være tvunget til at skulle løfte ham hver gang. Det vil være en evig kamp med ham... Hvis det her ikke fungerer overvejer jeg derfor at aflive ham, da jeg ved at jeg ikke kan sælge ham til andre..

Har I et godt råd? Hvad synes i jeg skal gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd søges til kanin, der ikke vil løftes
Kommentér på:
Råd søges til kanin, der ikke vil løftes

Annonce