{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dværghamster bider
  • #1   23. mar 2014 Giv hende eventuelt noget at bide i, grene, det hjalp med min kanin:)

  • #2   23. mar 2014 jeg har samme problem.. mit dværghamster bider også.. og hun har fået grene(dem gider hun ikk), og sådan nogle gnavepinde med gulerodssmag, og alt hvad jeg overhovedet kan finde på, men det hjælper ikk

  • Mia U
    Mia U Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 5
    #3   23. mar 2014 Når en hamster bider så må man starte helt forfra med tillidsøvelserne. Ligesom dengang den for første gang flyttede ind hos en smiley

    Og der er forresten ikke noget der hedder en sibirisk dværghamster.
    http://www.hamsterland.dk/sibirisk_dvaerghamster.htm


  • #4   24. mar 2014 Det er meget normalt en hybrid ændre adfærd, deres gener er ikke så gode og de ender derfor ofte med at være aggressive. Man kan vende det om igen, men det kræver tid og tålmodighed, og massere af sunde godbidder smiley

    Men bliv ikke ked af det hvis den ikke vil lade være med at bide, det er desværre deres dårlige gener der gør det.


  • Kathinka L
    Kathinka L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   24. mar 2014 Mm, tak smiley

  • #6   24. mar 2014 Der er ikke noget der hedder sirbirisk.. Det du har fået fat i er højst sandsynlig en hybrid mellem Cambells og Vinterhvid.. Det kan gøre at den er skør i bolden..

  • #7   24. mar 2014 Jeg havde samme problem med mit dværghamster. Har du gjort noget anderledes efter den er begyndt at bide? Ved godt det lyder underligt men min ændrede adfærd efter jeg gav den noget andet foder… Man skal prøve sig lidt frem eller hvis det ikke hjælper så prøv tillidsøvelserne som overstående link

  • Kathinka L
    Kathinka L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   24. mar 2014 Kan prøve noget andet foder... Har ikke selv ændret noget som helst. Eller jo, altså efter en uge slap jeg hende løs en halv time hver dag. Det gør jeg stadig? Men kan der være det??

Kommentér på:
Dværghamster bider

Annonce