{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Kanin skider når hun er oppe {{forumTopicSubject}}

Jeg har et lille problem min hun kanin har det med at skide og til tider og tisse i sengen eller på gulvet. Og det er ret så irriterende at have hende oppe når hun skider hele tiden. Hun er et halvt år gammel.
Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg kan lærer hende at blive mere renlig! Og at det kun er i buret hun må smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin skider når hun er oppe
  • #1   5. nov 2013 Hej Tina

Det er ikke 'normalt' kaniner tisser udenfor deres bur - en pølle kan smutte i ny og næ, og det må man tage med smiley

Kan det være, hun ikke har mulighed for at komme tilbage til sit bur, når hun skal tisse?
    Hvis hun er ude for lang tid af gangen eller ikke selv kan komme i buret når hun vil, så kan det jo være ren og skær uheld, når hun ikke længere kan holde sig..

• #2   5. nov 2013 Hun har ikke mulighed for selv at hoppe i buret igen da jeg har et bur hvor man åbner ovenfra. Men ja det kan være hun er for lang tid ude af gangen smiley

Men hun pøller ikke bare en eller to der kan nemt komme 15-20 stykker smiley
    og syntes bare at det er ret mange! smiley

• #3   5. nov 2013 Hehe, vi har osse et par stykker, hvor man nærmest skulle tro de gemte pøller til når de er ude på bordet smiley

- Men så længe pøllerne er tørre, og ikke bliver mast, så er de jo forholdsvis nemme at samle op bagefter smiley

Du kan prøve at nappe udetiden over et par gange med f.eks 10-15 minutters pause i buret, så hun har mulighed for at komme af med lidt af hvert smiley

• #4   5. nov 2013 hahah ja man skulle næsten tro at de venter på at blive lukket ud så de kan komme til at pølle smiley

Okay det tror jeg at jeg vil prøve så. Det kan være det ville hjælpe! smiley

• #5   5. nov 2013 Det må vi håbe smiley

God aften til dig, Tina smiley

Kommentér på:
Kanin skider når hun er oppe

Annonce