{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.803 visninger | Oprettet:

Kanin skider og pisser i sofaen. {{forumTopicSubject}}

Hjælp.
Hvad pokker sker der for min hankanin?
Når jeg har ham oppe i sofaen så skider og pisser han i sofaen, det har jeg aldrig oplevet med nogen af mine andre kaniner?
Har da også hørt at kaniner skulle være meget renlige så derfor undrer jeg mig meget over hans adfærd.

Han "graver" desuden meget i sofaen og bider i den, hvorfor gør han det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin skider og pisser i sofaen.
  • #1   29. jun 2014 Jeg ved det er normalt da min også har haft det, men jeg tror det er noget med kønsmodenhed og hvis du ikke allerede har det synes jeg du skal kastratere ham;D

  • #2   29. jun 2014 Han skal bruges til avl så han skal ikke kastreres smiley Synes bare det er underligt at de andre så ikke har gjort det for de er heller ikke neutraliseret

  • #3   29. jun 2014 Altså hunner gør det næsten ikke, men det gør hanner ekstremt.

  • #4   29. jun 2014 ja det er surt. Min kanin gør også det med at sætte sig og grave i sofaen og et bestemt sted på gulvtæppet. Jeg tror det er af glæde. Prøv at sig nej og løft ham ned hvis du ikke vil have det. Kan du skubbe ham ned lige inden han sætter sig til at tisse? så hvis han plejer at tisse efter 10 min. så sæt flyt ham lige inden.

  • #5   29. jun 2014 Han gør det ikke på noget bestemt tidspunkt, nogengange går der en time, andre gange kun 20 minutter, og problemet er at jeg ikke kan se når han gør det, jeg opdager det først når jeg har sat ham ned i buret.

  • #6   29. jun 2014 nej, så kan du ikke helt forudse det. Du må nok være over ham hele tiden for at det ikke ender med han tisser:) det kan være at han bare tisser tit, så er det nok markering ligesom hanhunde gør på gåture. Har du mulighed for at sætte noget for så han ikke kan være i sofaen? så var problemet da løst. Vi har et tæppe liggende i sofaen det går ud over. Prøv det. det letter graveriet for min

  • #7   3. jul 2014 Han er kun i sofaen, han er kun lige ved at lære at være ude. Vi har heldigvis lædersofa som jo bare kan tørres af, det er "kun" et problem når jeg har min dyne i sofaen.

Kommentér på:
Kanin skider og pisser i sofaen.

Annonce