{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.439 visninger | Oprettet:

kanin slår med hovedet. {{forumTopicSubject}}

Her til aften og de sidste aftner har jeg lagt mærke til at én af mine hunkaniner sidder og kaster sit hovede bagover nogle gange.
Derefter er alt som det plejer, hun spiser og drikker som hun plejer så intet anderledes ellers.
Hun er drægtig og skal føde om en uge.
Har bare aldrig oplevet det før smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kanin slår med hovedet.
  • #3   7. okt 2013 Jeg tror ikke på hjerneskade da det kun er meget meget kort tid og hun er fuldt ud normal resten af tiden.
    Falsk drægtig er hun heller ikke da hun er kæmpe stor...
    Men tak for jeres bud smiley

• #4   7. okt 2013 Jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig over, når det kun var kort tid du så den stå og slå med hovedet. Jeg har ikke hørt at kasten med hovedet kan betyde noget alvorligt. Ryster den hovedet samtidig ? Lagde du mærke til om den holdt hovedet lige og ikke hældte det til den ene side ? Sålænge den ikke holdt hovedet forkert og direkte skævt ville jeg ikke spekulere på noget galt med hovedet eller en skade.
    Mine især to kaniner hopper og spjætter rundt en gang imellem og slår/kaster voldsomt med hovedet eller ryster det frem og tilbage, når jeg kommer. Det fornemmer jeg hvertfald ikke er fordi der er noget der gør ondt. Og

• #5   7. okt 2013 Den kan godt være falsk drægtig selvom den er stor?

• #6   7. okt 2013 mellemørebetændelse? Det er mit bud. Det kan let behandles, til dyrlæge med hende! Held og lykke med kullet smiley

• #7   7. okt 2013 Vi kan da snart undvære dyrlæger med alle de diagnoser, der flyver gennem luften smiley

• #9   7. okt 2013 Jeg har oplevet det med min den ene han kanin og han gjorde det fordi der var for meget "ørevoks" i det ene øre for jeg skyndte mig til dyrlægen med ham og hun tog bare en vatpind og fjernede det (ikke helt nede) også stoppede han med at slå med hovedet

• #10   8. okt 2013 Jo men altså jeg har ikke vurderet det som om at hun har smerter eller er syg, tænkte mere noget tegn i forbindelse med drægtigheden....
    Først sætter hun sig på sine bagben og kigger nysgerrigt mod sin søster ovre i et andet bur... Så sætter hun sig og kaster med hovedet en 6-8 gange eller noget i den stil og går hun gerne hen og spiser af sit hø...
    Den øvrige tid ligger hun og slapper af, igen med ørerne oppe og afslappende.
    Hun kommer ikke ud mere da jeg ikke vil bære på hende længere i drægtigheden.
    Men hun er nysgerrig, spiser og drikker stille og roligt...
    Jeg tænker bare lidt logisk.. Hvis der var noget galt ville hun så ikke gøre det mere???
    Jeg ringer selvfølgelig til dyrlægen hvis der er belæg for det, men jeg må indrømme at jeg ikke tænkte alarm her.

• #11   8. okt 2013 Stumpen jeg vil gerne prøve at filme hende til aften....

• #12   8. okt 2013 Det kan os være øremider hvis hun har "ørevoks" i øret! smiley

• #13   8. okt 2013 Ville det så ikke genere lidt mere end 5-6 kast med hovedet om aftenen???
    Har observeret hende i timer på resten af dagen og ingenting overhovedet....
    Altså og hun klør ikke sine ører, og der er intet skidt at se hverken i eller på øret..

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #14   8. okt 2013 Det er svært at vurdere ud fra tekst. Jeg vil gerne se en video før jeg kommer med forslag. smiley

• #15   8. okt 2013 Var lige nede hos hende.. hun er heelt normal, men prøver om jeg kan fange det med kamera i aften smiley

• #16   8. okt 2013 hmm vil stadig anbefale en tjek hos dyrlægen - hvis der ikke er noget så har du da fået ro i sindet! smiley

• #17   9. okt 2013 Ham i går gjorde hun det ikke.
    Jeg observerede intet... Hun var helt optaget af en æblerne hele. Aftenen...

Kommentér på:
kanin slår med hovedet.

Annonce