{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

what to do?*kanin* {{forumTopicSubject}}

min kanin er sur, ikke fordi hun er aggresiv, men hun bider mig, også selvom jeg lader hende komme til mig. Hvorfor? er det dominans, hvis ja hvad kan jeg gøre for at få hende til at stoppe?
samt hver anden weekend er jeg oppe ved min far så min mor skal fodre hende lørdag og søndag, men når hun vil give hende maden bider min kanin efter hende, og da min mor ikke kan lide kaniner, smider hun jo bare maden, for at rede sine fingre. hvorfor? er hun sulten?
hun pøller hvor det passer hende, dog er hun blevet lidt bedre til at bruge sit toilet, blot med forudsætning at jeg renser det HVER dag og det er svært når jeg ikke er hjemme, hvad kan jeg gøre der?
hun er også svær at hente, hvis jeg vil have hende over i hendes "nye" løbegård, for at hun kan vende sig til det, da hun skal der over og bo senere, men hun sidder bare i et hjørne, og kigger, er det normalt.
og sidst men ikke mindst, nu når det snart er jul vil jeg gerne lave en ønskeseddel(ved det er tidligt) og vil gerne høre jeres bud & links til ting som min kanin kan lege med, samt ting som hun har brug for til vinter, for at kunne bo ude smiley
btw. så angående med at bo ude til vinter har hun mulighed for at grave gange, så regner med hun kan bo i dem? de graver vel ikke længere ned end 30 cm? for længere kan hun ikke komme for hegn.

evt. et godt, men lille bur.(hun skal kun bruge det som soverum)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  what to do?*kanin*
  • #1   9. sep 2013 Hvad bygger du at hun ikke er aggressiv på? Hun lyder rimelig aggressiv i mine ører smiley

  • #2   9. sep 2013 Tænker det samme som Line skrev.

    Hvad skulle hun være sur over?
    Hvor stort er hende bur?

    Jeg ville neutralisere hende. smiley


  • #3   9. sep 2013 hendes bur er et 2 etages bur fra harald nyborg, med en løbegård bestående af 8 fag komposthegn, så det er ikke pladsmangel smiley

    hmm.. hvis jeg har en heldig dag må jeg gerne nusse hende på hovedet, men ikke på kroppen så hoppe hun væk fra mig, hvilket jeg så respektere og går. jeg mener ikke hun er aggressiv da hun jo ikke bider hele tiden kun når jeg er i hendes bur eller rør hende andre steder end i hovedet, måske er hun bare en "kigge på kanin" og ikke den kæle kanin jeg havde tænkt mig smiley ellers er det min hund der driver hende til vanvid -.-"


  • #5   10. sep 2013 wedervang hun må grave så langt ned hun kan ellers må hun lade vær smiley for fik endelig min papfar over talt til at lave det, blot med forudsætningen at det ikke gik for langt ned smiley

Kommentér på:
what to do?*kanin*

Annonce