{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ung kanin bider, what to do?
  • #1   27. nov 2012 Biden den hårdt, så det bløder ? Eller markere den bare ?
    I hvilken situationen bider den i ?
    Hvor lang tid har I haft den ?


  • #2   27. nov 2012 2 måneder... Det lyder som en meget stresset kanin.....


  • #3   27. nov 2012 Det er en han kanin.
    Den bider ikke ekstremt hårdt og det er heller ikke sådan at den angriber, men når man kæler for den, så kan den lige pludselig finde på det og det gør rimelig ondt, men ikke sådan at det bliver (man kan bare se markeringen i huden)
    Jeg tror bare den leger, men kan man vænne den af med det, eller forsvinder det af sig selv?


  • #4   27. nov 2012 Fionas kanin: Hvad får dig til at tro, at den er stresset?

  • #5   27. nov 2012 Vi har haft den i 2 -3 uger btw..

  • #6   27. nov 2012 Det er det så vidt jeg ved ikke smiley

  • #9   27. nov 2012 Rexi
    De har haft den i 2-3 uger


  • #10   27. nov 2012 ot:den har i hvert fald været for ung til at flytte hjemmefra...

  • #12   27. nov 2012 Sorry, det er min fejl..
    Den er fra d. 20 - 08 - 2012
    Og vi har haft den i to uger...

    Tak for svar Line stald random smiley Så er det nok bare lige en periode smiley det var også det første jeg tænkte, men ville lige høre om andre havde oplevet det samme.
    Hvilket det tilsynladende ikke lader til, da der med det samme er alt muligt galt med kaninen..


  • #13   27. nov 2012 Så vidt jeg ved må kaninunger tages fra moren når de er 8 uger gamle...
    Vi fik den d. 13 November (Tirsdag)
    Ergo, har den været gammel nok.
    Hvis der er flere spørgsmål stil dem gerne, men jeg ved vi ikke har gjort noget ulovligt. Kaninen er et meget roligt, blidt og nysgerrig væsen, der lever i et meget roligt område. Så i det tilfælde, har jeg ingen anelse om, hvorfor den skulle være stresset?


  • #14   28. nov 2012 Ja det var det jeg sagde, det var min fejl, jeg havde skrevet 2 i stedet for 3 smiley Sorry..
    Den er 3 måneder gammel og vi har haft den i to uger.

    Tak for svar Stald Witting.
    Men vores kanin er så kælen og nysgerrig og den virker ikke irriteret og sur på nogen måde, men jeg kom til at tænke på: Hvor meget får jeres kaniner at spise?
    vores får nemlig ikke særlig meget, kan det være fordi den er sulten at den bider??


  • #16   28. nov 2012 Ja, der er nemlig spist op HVER gang! Kan det være derfor?

  • #17   28. nov 2012 Hvor meget får den ?
    Hvilken race er det ?


  • #18   28. nov 2012 mellem 50 - 60 gram.
    en Engelsk Schecke..


  • #19   28. nov 2012 Jeg skrev at den formentlig var stresset ud fra alder og action. Så unge kaniner bider normal vis ikke i aggression eller af kønsmæssige årsager.
    Og nu når jeg så hører at det er en engelsk schecke som har tendens til at stresse og være en smule nervøse så tror jeg stadig at en del af problemet skyldes stress.
    Hvis du ikke kan tåle at høre et svar på hvad du spørger om så skal du lade være med at spørge - ligesom det er helt fair at skrive forkert - en ærlig sag - men selvfølgelig skal folk da reagere hvis det var sandt at du havde haft en kanin på 8 uger i 2-3 uger (Det kunne også være en stressfaktor i sig selv)

    En deciliter kaninpiller, gulerødder eller grønt og hø vil være passende til din kanin. Men om det er derfor den napper er jo svært at vurdere når man ikke har set kaninen.


  • #20   28. nov 2012 Jeg kan sagtens tåle at høre svar på, hvad jeg bliver spurgt om, jeg syntes bare det var mærkeligt at man ud fra så få oplysninger vurderer en kanin til at være meget stresset..

    Ja, jeg har også undskyldt, jeg var ikke klar over at jeg havde skrevet forkert..

    Okay, det vil jeg prøve!


  • #21   28. nov 2012 Men tak for svar,,,

    Det er jo fint at folk er opmærksomme herinde, dyrene skal jo have det bedst muligt, men jeg følte mig lidt angrebet og reagerede måske også lidt voldsomt af den grund..


  • #23   30. nov 2012 jeg tror bare at du skal have tålmodighed og vente til at den kommer hen til dig smiley
    tag en godbid i hånden og tilbring så meget tid med den du kan:) så skal det nok blive en fin kanin smiley det kan også være at den mangler noget at slibe sine tænder på. så kan du lægge en græn ind til den som den kan gnave i smiley


  • #24   9. jan 2013 Opdatering: kaninen har nu fået lidt mere at spise og får tit gulerødder den kan sidde og gnave i, den er så godt om kommet af med vanen og napper kun lidt i tøj og sådan en gang i mellem smiley
    Tak fo hjælpen, vi har nu fået en yderst kærlig kanin smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Ung kanin bider, what to do?

Annonce