{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.087 visninger | Oprettet:

Michelle .
Michelle .
Tilmeldt:
27. jun 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

Han marsvin lugter og brummer. {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 han marsvin den ene er ca. 2 måneder ældre end den anden. De går fint sammen dog brummer den store meget af den lille og lugter forfærdeligt, det har stået på i godt og vel 3 uger og vi er træt af den dårlige stank. Nu er så mit spørgsmål, vil den store stoppe med at brumme og lugte? Den lille snakker meget når den store brummer. Når vi har den ene ude af buret kalder de efter hinanden så mit indtryk er at de er glade for hinanden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han marsvin lugter og brummer.
  • #1   28. jun 2013 Altså jeg har haft dværghamstere i lang tid men er nu gået over til kanin. Når vi nogle gange sætter en han og en hun sammen for at avle med dem sker det nogle gange at de kommer op at slås. Og så er det at de smider denne her klamme lugt det kunne være at dine Marsvin ikke kan lide hindanden alligevel.

  • #2   28. jun 2013 Det handler om dominans. Den store skal vise, den bestemmer i buret og derfor render han rundt og brummer af ham. Samtidig kan hanner lugte ret kraftigt når de markerer sig.

  • #3   28. jun 2013 det er fordi de parre hinanden at de lugter lidt. Det vil med tiden blive mindre de parre hinanden. Men de vil parre hinanden en gang i mellem.

    At de brummer vil de også gøre en gang i mellem det er simpel dominans.


Kommentér på:
Han marsvin lugter og brummer.

Annonce