{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.054 visninger | Oprettet:

Graver jeres kanin i løbegården? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg kom bare til at tænke på, om jeres kanin/er graver i løbegården? smiley
Jeg har nemlig købt nogle løbegårde, til jeg skal have kaniner, men der er ikke noget net i bunden.
Kan man godt se tiden an, og se om de skulle begynde at grave, før man putter net på? smiley Vil selvfølgelig ikke have, at de graver sig ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Graver jeres kanin i løbegården?
  • #2   12. jun 2013 Okay smiley
    Jeg havde bare en kanin, da jeg var mindre, og den gravede ikke smiley
    Har da også set masser af kaniner i løbegård, uden tråd i bunden smiley

• #3   12. jun 2013 Min venindes gravede sig ud- Jo, det kan de godt gøre.

• #4   12. jun 2013 du kan godt have løbegårde uden net i bunden, så skal du bare regne med at du SKAL tjekke til dem mindst hver 20 min så du kan tjekke om de graver. Vores er uden net i bunden men han er så også kun ude i den når jeg har tid til at holde øje, fx mens jeg laver noget havearbejde eller hænger tøj op.

• Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #5   12. jun 2013 Mine kaniner har aldrig gravet i jorden. smiley Desuden har det også været en vi har flyttet rundt. smiley

• #6   12. jun 2013 Jeg har net i de små låbegårde men ikke i de store og i den ene af vores store er der nu et hul på 1,5 m lang ned i jorden:D

• #7   12. jun 2013 Nogen af min gør, andre ikke

• #8   12. jun 2013 Okay, tak skal i have smiley
    Tror jeg vil starte med at se tiden an, og hvis de begynder at grave, så sætte noget net på smiley

• #9   12. jun 2013 De fleste gør, det er jo i kaninens natur at grave :).

• #10   12. jun 2013 Ja, det gør de, nogle mere end andre smiley
    Vi har en løbegård, hvor der ½ meter nede, tror jeg er lagt brædder, så de ikke kan grave sig ud, og den nyder de at komme i smiley

• #11   12. jun 2013 Ej hvor fedt smiley
    Mine forældre gider ikke have hele vores have undermineret, så tror bare jeg sætter tråd/net i, til at starte med smiley

• #12   12. jun 2013 Mine kaniner graver helt afsindigt i løbegårdene, som ikke har net i bunden.
    Hele den nederste del af vores have et totalt destrueret med huller i alle størrelser.
    Jeg har prøvet at få foden ned i et af hullerne og nærmest være ved at falde, så det er på eget ansvar at bevæge sig derned, haha smiley
    Men planen er, at jeg skal have dækket hullerne til, når jeg har overstået 1-2 eksaminer smiley

Så hvis du ikke vil have tråd i bunden, bør du holde kraftigt øje med dem. Det går ret hurtigt med at få lavet et stort hul smiley

• #14   20. apr 2018 Jeg har 2 dejlige kaniner deres bur er 3 gange 3m de hr gravet et hul som er 1,3m langt og det går skråt nedad de har aldrig gravet så store og dybe hulle før. De virker ikke bange eller som om at de prøver at grave sig ud fordi at hullet går i modsatte retning af det hegn der er tættest på. De ELSKER at “jordbade” og at rulle sig i græsset de hopper ned i hullet men kommer gerne op igen. Jeg er bange for at de skal komme til skade eller grave sig ud hvad skal jeg gøre jeg kan enten fylde hullet op igen eller bare lade dem grave. De ELSKER at blive nusset og kælet med, vi har ikke net i bunden af løbegården men overvejer det meget. Hvad ville i foreslå at lægge i bunden af løbegården?

Kommentér på:
Graver jeres kanin i løbegården?

Annonce