{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Gøre sin kanin tam? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg har fået 2 kaniner her for 1 uge og 3 dage siden, den første uge lod jeg dem lige falde til, her de sidste 3 dage har jeg håndfodret dem og aget dem og de har fået lov til at snuse lidt til min hånd smiley

Men hvad er det næste step? smiley

jeg vil nemlig gerne snart gå ture, kæle, springe og lege med dem smiley

Tak for hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøre sin kanin tam?
  • #1   16. maj 2013 Altså hvis de kommer hen til dig af sig selv og er nysgerrige, så kan du da sagtens tage dem ud og kæle med dem smiley

    Men hvis de nu er meget bange og trykker sig ind bagerst i buret og gemmer sig, så anbefaler jeg, at du finder noget de godt kan lide og sidder med det i hånden ved burkanten, til de selv kommer frem og opsøger dig, og så tag det i deres tempo, til de føler sig trygge.. smiley


  • #2   16. maj 2013 Hvis de er utrygge ved at du stikker hånden ind til dem. Så vent lige lidt med at tage dem ud. Så hellere lade dem spise alt grønt foder fra din hånd af. Næste step ville nok være at tage dem ud og nus med dem. Så de finder ud af at du er rar at være sammen med. Og når de så er helt trygge ved det, så skal de bare lige seletrænes, og SÅ kan du præsentere dem for nogle små spring. smiley

Kommentér på:
Gøre sin kanin tam?

Annonce