{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøre kanin RIGTIG tam?? :))
  • #1   23. apr 2013 hov forummet ligger vist forkert

  • #2   23. apr 2013 Ja, det ligger forkert :b Men nu til spørgsmålet:

    Ja, som du jo har skrevet så kæle med den og nusse den så tit du kan. Du kan (hvis du må) tage den med ind og lære den nye steder at kende. Og hvis den syndes det bliver "uhyggeligt" skal du så være er for den selvfølgelig smiley
    Jeg har hørt at hvis man springer med sin kanin for man osse et tæt knyttet bånd.
    Og bare tit være sammen med den og lave forskellige ting f.eks.: Kæle, snakke, hoppe, gå tur, vise tillid, vise nye steder osv. smiley
    Håber det kunne hjælpe lidt :b


  • #4   23. apr 2013 Tak lygtehuset smiley
    oorhh du ved ikke hvor mange gange jeg har plaget (staves) om jeg ikke nok måtte få min kanin indenfor smiley men min mor har rigtig meget allergi smiley

    Tusind tak, jeg vil gøre alt det du skrev, man kan jo også bare vise den nye steder udenfor? smiley smiley <3

    Tak for svar smiley


  • #5   23. apr 2013 Hahaha - Line: tak tak smiley Jeg prøvede det engang med min hankanin, og han kom ikke... så satte jeg mig op og så var han henne ved alle damerne -.- Typisk... smiley hehehhee

  • #8   23. apr 2013 Hvis du må så tag den med indenfor og sid med den og lad den løbe rundt så den kan undersøge omgivelserne, mens du sider nede ved den. Når jeg gør det med mine kaniner kæler jeg ikke med dem før de selv hentyder til de vil. F.X når de leger rundt og undersøger forskellige ting bliver de jo trætte og ligger sig ned og det er der jeg begynder at kæle med dem, de vil jo ikke så gerne blive kælet med når de er fuld igang med at undersøge nye omgivelser. smiley

  • #9   23. apr 2013 Maja: Nåårh, det var syndt smiley
    Men ja osse nye steder udenfor og hvis i har en mark ved siden af huset. Eller et skur den ikke kender. Der er mange muligheder smiley


  • #10   23. apr 2013 tak alle sammen smiley jeg vil gøre det hele smiley smiley (bar ikke det indenfor)

Kommentér på:
Gøre kanin RIGTIG tam?? :))

Annonce