{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Sterilisation Kanin {{forumTopicSubject}}

Hej, har ringet rundt til de dyrlæger jeg normalt bruger på grund af min kanin er falsk drægtig, og de finder det ikke normalt at man Sterilisere en hun kanin, Men har læst inde rundt omkring at det skulle være det bedste også på at de tisser territorier af op af vægge og sådan. ?

Hjælp tak, hvad har i af af faring :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisation Kanin
  • #1   20. mar 2013 Lad være med at få steriliseret din hunkanin dér, i hvert fald. Dyrlæger uden erfaring med kaniner, skal aldrig foretage operationer på dem smiley Jeg har aldrig fået steriliseret en kanin, men er sikker på at Simone kommer på banen om lidt og kan forklare nærmere.

  • #2   20. mar 2013 Jeg har ikke nogen erfaring med det endnu, men jeg har selv 2 hunkaniner som skal steriliseres på onsdag. Den ene af dem (Raion) er for nyligt begyndt at strinte ret så voldsomt, og min dyrlæge mener der er stor chance for at jeg slipper af med det problem, eftersom det kun er når hun er i brunst smiley

    Og så vil jeg sige ligesom Lykkeline, hvis din dyrlæge ikke har erfaring med at sterilisere kaniner, så led hellere efter et andet sted at få det gjort smiley


  • #3   20. mar 2013 Har også tænkt mig at finde sted der ved noget om det, eventuelt nogle der kender nogle med erfarering :)? I Nordjylland, eller midt smiley

  • #4   20. mar 2013 Jeg kender ikke selv til særlig mange dyrlæger, men jeg har læst at andre anbefaler disse:

    Silkeborg dyrehospital
    Virklund dyreklinik
    Dyrehospitalet City syd i Aalborg
    Abild Dyreklinik


    Håber det kunne bruges smiley


  • #5   20. mar 2013 Abild Dyreklinik er udenfor Århus, og de er i hvert fald meget dygtige

  • #6   20. mar 2013 Jeg fik min steriliseret hos Silkeborg dyrehospital, og kender en der har fået hos den samme OG hos Abild - begge er rigtig gode og erfarne med kaniner. smiley

  • #7   20. mar 2013 Hvor langt kan de holde ud at køre sådan et pus, umildbart tænker jeg den i Aalborg hvis det skal være den tættest på smiley ?

    Silkeborg dyrehospital: 1 time 16 min
    Virklund dyreklinik: 1 time 20 min
    Dyrehospitalet City syd i Aalborg: 42 min
    Abild Dyreklinik: 59 min


  • #8   20. mar 2013 Jamen det er ingen problemer at have dem med i bil. smiley Bare den får mulighed for mad og vand (evt. agurk og salat) på turen både der hen og hjemad.

  • #9   20. mar 2013 selvfølgelig skal der mad og vand med smiley super tror jeg tager den i Aalborg smiley

Kommentér på:
Sterilisation Kanin

Annonce